NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet samme fart som Telenor (100/100), men fikk 50/50. La også på ekstragebyr for routerleie etter avtalen var inngått, mottok ikke router innen oppstartsdato, ikke sagt opp mitt gamle abbo så jeg må betale dobbelt, umulige å få tak i på telefon, bruker ukesvis å svare på chat.. Styr unna.
Hei, Så kjipt å høre at du har fått en så dårlig oppstart med kundeforholdet hos oss! Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss, så vi kan nøste opp i det som er skjedd. Så blir du forhåpentligvis mer fornøyd med abonnementet hos oss fremover. Vi er tilgjengelig for å hjelpe deg på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Ønsker deg en fin dag 😊 Jenny NextGenTel
Til å begynne med må jeg nok si at jeg beholder NextGenTel for de tilbyr veldig mye verdi for prisen man betaler, men min opplevelse med de har vært litt blandet, ergo kommer denne anmeldelsen også til å bli litt blandet. Bestillingen av NextGenTel var ikke bare bare. Systemet for bestillinger er veldig sårbart for feil, og jeg måtte ringe de 3-4 ganger i ukene etter jeg bestilte da jeg aldri fikk bestillingsbekreftelse og aktiveringsdatoen endte opp 3 uker etter opprinnelig planlagt. Her har NextGenTel virkelig en jobb å gjøre med å bygge et mer robust bestillingssystem. Når det er sagt, har det vært svært få problemer etter aktiveringsdatoen. Internettet leverer over det jeg ville ha forventet av 50/50 fiber og det funker helt utmerket 98% av tiden. Jeg har til nå bare opplevd brudd/spikes i internettilgangen en gang. Kort oppsummering: NextGenTel er billigst på markedet, tilbyr god verdi for hva de tilbyr, og har en ganske stabil forbindelse, men de har et håpløst bestillingssystem.
Hei, Erlend H Takk for at du deler din omtale her på Bytt.no! Så kjipt å høre at det var problem ved oppstarten av kundeforholdet, med feil i bestillingen - vi jobber jo tross alt for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Vi tar med oss din tilbakemelding og gjør det vi kan for å forenkle prosessen. Flott å høre at bredbåndet har fungert som det skal! Tusen takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd Ønsker deg en god helg 😄 Jenny NextGenTel
Elendige kundeservice Elendige kundeservice. Jeg mistet nett i 2 måneder. etter 2 måneder kommer det enn mann som skal ha flere tusen i timen for å reparere. For noe som ikke er min feil i det hele. E Etter forferdelige gebyrer på gammelt utstyr og i tillegg skal de nå ha betalt for at jeg nektet ham å gjøre arbeid. Så jeg spår dennne bedriften vil gå sin naturlige gang . Rett Adundas. Ellendig produkt. Værst av alt er servicen. som for meg er det viktigste av alt. for meg kan det godt koste mye . så lenge det er kvalitet og god service. her mangler jeg sannelig faktisk ord. så galt er det. og det værste eg noensinne har opplevd i mine 40 år på denne jord. Jeg må legge til her på slutten at vi har alle en plikt til å beskytte våre medmennesker mot slike overgrep som dette. For Ord er ikke nok til å beskrive. Så del det vidt og bredt. Denne aktøren SKAL av markedet !!!!!!!!!!!
Hei, Rolf H. C Takk for at du deler din omtale her på Bytt.no! Vi er veldig lei for å høre at dette er opplevelsen du har hatt i oppstarten av kundeforholdet hos oss, vi jobber jo tross alt for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Det du beskriver med at du har vært uten nett i to måneder er slett ikke en situasjon som er vanlig, og jeg vet dessverre ikke nok ut fra denne omtalen til at jeg kan forklare hvorfor dette har skjedd. Jeg håper du tar kontakt med oss for oppklaring og hvis du opplever problem med tjenesten fra oss så hjelper vi gjerne! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Dårligere dekning på det trådløse nettverket enn det gamle til Telenor vi hadde. Angrer for byttet vi gjorde.
Hei Tom C, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no – vi setter pris på å få høre om din erfaring med oss! Det er kjedelig å høre at du har fått utfordringer med dekningen på det trådløse nettet etter du har byttet fra Telenor til oss som leverandør. Selve fiberlinja inn til boligen din er jo trossalt nøyaktig den samme som du hadde da var Telenor kunde. Av den grunn så er det ingen ting som skal spille inn som gjør den delen av tjenesten dårligere. Nå vet ikke jeg ut fra teksten om du bruker eget utstyr eller om du har Wi-Fi utstyr fra oss. Vi ville satt pris om du tar kontakt med oss, så kan vi hjelpe med å finne en løsning på problemene på det trådløse nettet. Vi vil jo selvfølgelig at internettet fra oss skal fungere knirkefritt hos deg! Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny NextGenTel
Fibertilkoblingen virker tilfredsstillende, så alt er som avtale, og prosen viste blir bra ok og rimelig
Hei Idar, Vi takker så mye for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Helt topp at alt virker utmerket! Det er det vi vil høre og det er sånn det skal være 😄 Takk for at du valgte bredbånd fra oss, vi er opptatt av å gjøre internett rimelig for folk og være Norges prispresser på bredbånd! Mvh Jenny NextGenTel
Har vært kunde i mange år. Aldri noe å utsette på tilgangen. Var kunde et annet sted i 14 dager, men gikk tilbake til NextGenTel pga pris.
Hei, Bente D. K Tusen takk for omtalen din her på Bytt.no, det setter vi stor pris på! Så flott å høre at internett fungerer utmerket hos deg og at du har vært fornøyd kunde hos oss i mange år. Vi kommer til å fortsette å jobbe hver dag med å gjøre internett raskt å være Norges største prispresser på bredbånd 😄 Mvh Jenny NextGenTel
er fornöyd funker storsett godt.men kan bli bedre av og til kan vifien väre litt i ulage men stort sett bra
Hei, Geir S Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive din omtale her på Bytt.no! Godt å høre at du er fornøyd med nettet, ta gjerne kontakt med oss om det er noe som ikke fungerer som det skal. Ønsker deg en strålende helg 🌞 Jenny NextGenTel