NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte bredbånd internet herfra. Linja fungerer ikke og jeg må skru av og slå på 100 ganger om dagen. Nå vil jeg si opp mitt abonnement, MEN de krever meg for 12 mnd bindingstid !! For et produkt som ikke fungerer. Dette er den verste services jeg har vært borti. De går imot kjøpsloven og krever penger for en vare som absolutt ikke fungerer!!
Har desverre vært nextgentel kunde i 2 år. Jeg betaler for 20mbs opp og ned men får som regel en hastighet fra 120kbs til 500kbs. det er ikke helt innafor spør du meg. når jeg skriver dette nå har jeg ukens rekord hastighet på hele 217.13 kbs. Så hvis du har lyst til å miste internett 5-8 ganger om dagen, ikke streame noe i mer en 240p med masse buffer. kjempe fan av selvpining eller få en tennåring til å bli ganske amper når han blir kobblet fra videospillene, så kan jeg anbefale nextgentel på det sterkeste. for min del bytter jeg til en annen levrandør, for det kan neppe bli like dårlig som dette. Ta dere sammen!
Vært uten nett i 12 dager. Kundeservice virker hyggelige men gir stadig nye frister for når det skal fikses, som ikke innfris. Får ikke datapakker til mobil eller mobilt bredbånd i mellomtiden. Leser på Google at mange har hatt samme problem. Stadig brudd på Internett og dårlig hastighet. Anbefales ikke, og er ikke billig i forhold til kvalitet.
Gjør deg selv en tjeneste og ikke bestill fra disse.
Har ringt, skrevet på Chat, ringt igjen, Chat igjen. Ingen respons på noen av mine henvendelser. Blir lynforbanna.
Hei Sissel, Ventetiden på telefon for tiden er ikke akseptabel og noe vi jobber med å bedre. Ventetiden på chat skal derimot være betraktelig kortere og vi anbefaler at du forsøker der. Alternativt har vi MinSide-appen hvor du kan gjøre mye på egen hånd, eller opprette en sak til oss. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har dessverre valgt NexGenTel som leverandør, veldig varierende hastighet. Har forsøkt å kontakte kundeservice, får beskjed om 20 minutter ventetid, men ga opp etter 95 minutter i telefon. Neste forsøk beskjed om 5 min ventetid, gav opp etter 40 minutter i telefon. Har forsøkt chat uten resultat. Hvordan kan disse ha konsesjon??
Hei Tor. Det kan dessverre være litt ventetid på telefon, men chat har ofte kort ventetid. Usikker på hva som har skjedd med tanke på at du skriver forsøkt chat uten resultat. Hvis du gir det et forsøk til, så vil jeg tro at du skal få hjelp fra kundeservicen vår. Hilsen Christian i NextGenTel
Har hatt Nextgentel i nesten 10 år med adsl, og har også samtidig hatt et dsl abonnoment nummer 2 fra andre leverandører, og samtlig har ikke vært nær like stabil som Nextgentel. Mens andre leverandører gikk ned, forble NGT oppe. Dette satt jeg stor pris på. Har aldri hatt noe problemer med kundeservice heller, skjønt har jeg hatt veldig lite behov for å kontakte kundeservice.
Hei Jon. Takk for din tilbakemelding, veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Hilsen Christian i NextGenTel