⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dette fungerer ikke !!!!!

Omtale av  Veronica L

Jeg bestilte bredbånd internet herfra. Linja fungerer ikke og jeg må skru av og slå på 100 ganger om dagen. Nå vil jeg si opp mitt abonnement, MEN de krever meg for 12 mnd bindingstid !! For et produkt som ikke fungerer. Dette er den verste services jeg har vært borti. De går imot kjøpsloven og krever penger for en vare som absolutt ikke fungerer!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nytt lavmål.

Omtale av  Ola

Har desverre vært nextgentel kunde i 2 år. Jeg betaler for 20mbs opp og ned men får som regel en hastighet fra 120kbs til 500kbs. det er ikke helt innafor spør du meg. når jeg skriver dette nå har jeg ukens rekord hastighet på hele 217.13 kbs. Så hvis du har lyst til å miste internett 5-8 ganger om dagen, ikke streame noe i mer en 240p med masse buffer. kjempe fan av selvpining eller få en tennåring til å bli ganske amper når han blir kobblet fra videospillene, så kan jeg anbefale nextgentel på det sterkeste. for min del bytter jeg til en annen levrandør, for det kan neppe bli like dårlig som dette. Ta dere sammen!

Uten nett i 12 dager

Omtale av  Mari

Vært uten nett i 12 dager. Kundeservice virker hyggelige men gir stadig nye frister for når det skal fikses, som ikke innfris. Får ikke datapakker til mobil eller mobilt bredbånd i mellomtiden. Leser på Google at mange har hatt samme problem. Stadig brudd på Internett og dårlig hastighet. Anbefales ikke, og er ikke billig i forhold til kvalitet.

Eneste forskjellen på ICE og NextGenTel er prisen men begge leverer Norges dårligste nett.

Omtale av  Emmanuel

Gjør deg selv en tjeneste og ikke bestill fra disse.

Lynforbanna

Omtale av  Sissel M. A

Har ringt, skrevet på Chat, ringt igjen, Chat igjen. Ingen respons på noen av mine henvendelser. Blir lynforbanna.

Svar fra NextGenTel
12.10.2020 14:51

Hei Sissel, Ventetiden på telefon for tiden er ikke akseptabel og noe vi jobber med å bedre. Ventetiden på chat skal derimot være betraktelig kortere og vi anbefaler at du forsøker der. Alternativt har vi MinSide-appen hvor du kan gjøre mye på egen hånd, eller opprette en sak til oss. Hilsen Samuel i NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Varierende hastighet, og elendig kundeservice.

Omtale av  Tor

Har dessverre valgt NexGenTel som leverandør, veldig varierende hastighet. Har forsøkt å kontakte kundeservice, får beskjed om 20 minutter ventetid, men ga opp etter 95 minutter i telefon. Neste forsøk beskjed om 5 min ventetid, gav opp etter 40 minutter i telefon. Har forsøkt chat uten resultat. Hvordan kan disse ha konsesjon??

Svar fra NextGenTel
09.10.2020 08:30

Hei Tor. Det kan dessverre være litt ventetid på telefon, men chat har ofte kort ventetid. Usikker på hva som har skjedd med tanke på at du skriver forsøkt chat uten resultat. Hvis du gir det et forsøk til, så vil jeg tro at du skal få hjelp fra kundeservicen vår. Hilsen Christian i NextGenTel

Fornøyd

Omtale av  Jon

Har hatt Nextgentel i nesten 10 år med adsl, og har også samtidig hatt et dsl abonnoment nummer 2 fra andre leverandører, og samtlig har ikke vært nær like stabil som Nextgentel. Mens andre leverandører gikk ned, forble NGT oppe. Dette satt jeg stor pris på. Har aldri hatt noe problemer med kundeservice heller, skjønt har jeg hatt veldig lite behov for å kontakte kundeservice.

Svar fra NextGenTel
29.09.2020 14:10

Hei Jon. Takk for din tilbakemelding, veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Hilsen Christian i NextGenTel

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR