NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter utallige feilaktige fakturaer etter bytte av abbonoment (der de også glemte å si opp det andre abb, så jeg skulle betale for 2 abb av samme type) og 20 forsøk på kommunikasjon igjennom MinSide appen hadde jeg nesten gitt opp. Tilslutt ringte jeg til dem, og der ble jeg møtt av en som ikke kan beslrives som annet en "ikke opplært" Enden på visa er oppsigelse, ingen fakturaer blir betalt før riktige på plass. ALDRI VURDER NOE SOM HELST IFRA NEXTGENTEL. Et bossfirma som burde vert tvunget nedlagt pga inkompetanse på alle områder.
Har klaget på dårlig nett fra dag 2. Etter utallige tlf og meldinger på min side så måtte vi oppgradere abonnement selv. Selger solgte oss et abo som vi ikke kunne bruke,selv om vi sa hva vi måtte ha i forhold til bruk. Har møtt en frekk kundebehandler, og flere som ikke viser interesse for og hjelpe med problemene. Når vi ville ut av avtalen, så forlanger de 4990 kr i brudd gebyr. Jeg prøvde og bruke angreretten, men denne sier de gjelder fra vi bestilte og ikke fra vi fikk produktet. Anbefaler alle om og holde seg langt vekke fra Nextgentel.😡😡 Nå blir det og kjøre saken videre
Nettet går av og på. Like stabilt som været i Bergen. Aldri til å anbefale.
Har vært kunde i snart 7 år. Skal nå oppgradere til ny avtale med Nextgentel( kun fordi det er så få å velge mellom her vi bor) ,så får jeg faktura på 99kr for at de sender ut returlapp for ruter!! Er dette lov egentlig?
Hadde hastighet10/10 over kobber nettet, måtte gå over til tråløstbredbånd 20/20 som skulle være så mye bedre. Det er bare tull. Klaget og nå skulle det være ordnet. Ja, litt bedre 2 uker, nå er det ræva dårlig igjen. Signalet er for dårlig fra de aktuelle sendere.... Er min påstand. Det er kun 1.bruker i hustanden så det burde ikke vært noe problem... Penger skal dem ha uansett kvalitet....ikke fornøyd. Skulle få så godt tilbud fordi jeg hadde vært kunde i mer enn 10-år sa kundebehandlere. Det var det heller ikke... Var samme pris som alle får.. 😠😡
Hvis man skal si opp et abonnement hos Nextgentel, så vær veldig obs på at dette må gjøres flere ganger, da man etter første oppsigelse enten via Minside eller andre steder, vil få en telefon tilbake om at man vil si opp abonnementet. Hvis man da ikke er 100% klar i den muntlige samtalen, vil de fortsette å fakturere kunden.
Møtte en på kundeservice. Fikk ikke noe respons på min klage. Vedkommende bare pratet i vei og lyttet ikke til hva jeg hadde å si. Det var bare å godta det hun sa.