NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde hastighet10/10 over kobber nettet, måtte gå over til tråløstbredbånd 20/20 som skulle være så mye bedre. Det er bare tull. Klaget og nå skulle det være ordnet. Ja, litt bedre 2 uker, nå er det ræva dårlig igjen. Signalet er for dårlig fra de aktuelle sendere.... Er min påstand. Det er kun 1.bruker i hustanden så det burde ikke vært noe problem... Penger skal dem ha uansett kvalitet....ikke fornøyd. Skulle få så godt tilbud fordi jeg hadde vært kunde i mer enn 10-år sa kundebehandlere. Det var det heller ikke... Var samme pris som alle får.. 😠😡
Hvis man skal si opp et abonnement hos Nextgentel, så vær veldig obs på at dette må gjøres flere ganger, da man etter første oppsigelse enten via Minside eller andre steder, vil få en telefon tilbake om at man vil si opp abonnementet. Hvis man da ikke er 100% klar i den muntlige samtalen, vil de fortsette å fakturere kunden.
Møtte en på kundeservice. Fikk ikke noe respons på min klage. Vedkommende bare pratet i vei og lyttet ikke til hva jeg hadde å si. Det var bare å godta det hun sa.
Har hatt det i fem år i borettslaget. Det startet som et mareritt og slutter som et mareritt fem år og en måned etter. Var en periode som var noe roligere. Kundeservice er helt elendig, og hvis du trykker.
Har sendt de utstyr tilbake til godssentalen og alikevel sender de regning på utstyr etter endt avtale uten å være tilgjengelig for kommunikasjon, kun enveis 🤬🤬 aldri bruk NextGenTel 🤬🤬
Jeg har vært kunde hos Nextgentel i mange år og har ikke møtt på noen problemer.Og når jeg ringer så tar det ikke lang tid før dem svarer.Og jeg får svar på det jeg lurer på og jeg må få si at mere hyggelige og imøtekommende mennesker er det sjelden jeg har snakket med.Overgangen i fra kobber til trådløst bredbånd gikk helt fint jeg får den hastigheten jeg skal ha.
Når det tar lang tid å koma inn på internett, har dette influert på dei andre vurderingane eg har gjort. Det gjekk faktisk raskare før.