NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ønsker at dere informerer raskere ved eventuell driftsfeil
Hei, Gunnar W Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter pris på din kommentar på at du vil varsles raskere ved eventuell driftsfeil, det skal vi ta til oss å forbedre oss på! 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Hilsen Jenny NextGenTel
Grei hastighet for mitt bruk, merket lite endring.
Hei, Tore Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen hyggelig omtale her på Bytt.no! Så lenge fiberen fungerer helt perfekt uten forsinkelser eller ustabilitet, så er vi fornøyd 🙌 Vi vil ikke at våre kunder skal betale for mer hastighet enn de trenger, siden man ikke får utnyttet mer hastighet enn man bruker uansett. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Det er for tidlig å si. Syns dere kunne holdt dere for gode til å fakturere fir seve startdagen, bredbånd er klart fra kl 16 og jeg har betalt hos Telenor ut jan. Det er ikke pengene men prinsipp. Overgang og pakke, bruksanvisninger osv var bra. Internett så langt ok men som sagt kort tid
Hei, Gaute Tusen takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Så bra at overgang fra Telenor til oss gikk helt knirkefritt, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss 😄 Takk for at du skriver din mening om dette, det er viktig for oss å høre hva du syns sånn at vi kan ta det med oss på veien videre for å bli enda bedre! Nå er det automatikk i at fakturaen starter fra oppstart, og jeg skjønner at det kan virke rart at vi fakturerer når du ikke har fått internett før kl.16 men vi gjør det siden våre kostnader på den samme linjen starter å løpe hele oppstartsdatoen. Jeg kan anbefale hjelpesidene våre hvor du finner mye god informasjon om faktura og alt mulig annet om abonnement hos NextGenTel. Skulle det være noe ta gjerne kontakt med oss, så hjelper vi deg gjerne. Vi håper at fiberen lever opptil dine forventninger fremover, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal på internett fra oss! Ønsker deg en strålende dag Hilsen Jenny NextGenTel
Alt er glimrende veldig fornøyd så langt håper det vil vare i tiden framover
Hei, Ole Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Veldig kjekt å høre at internett fra oss svarer til forventningene dine, og vi skal jobbe på videre for at du skal være like fornøyd kunde i fremtiden 💚 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
For kort tid til å uttale meg om dette nå, foreløpig er jeg fornøyd
Hei, Jan Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjekt at du er fornøyd foreløpig, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal og være like minst like fornøyd fremover 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Så langt har alt fungert som forventet. Godt fornøyd.
Hei, Leif N Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så kjekt at du er fornøyd og at alt har fungert som forventet, det skal jo være enkelt å bli kunde hos NextGenTel 💚 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og skal jobbe på for at du skal ha en god deal 😁 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
NextGenTel serverte direkte løgner for å få meg som kunde og etter angrefristen var gått ut, kom de med tilleggsinformasjon som stridet kontrakten min. Dette var informasjon de visste om minimum et halvt år i forkant, derfor sier jeg at de serverer direkte løgner. Likevel nektet de meg å heve kjøpet, og ville få meg til å betale ekstra for deres feil. NextGenTel er kjeltringer med grusomme personer på kundeservice og jeg oppfordrer alle å styre unna. Hvis du havner i fellen og må snakke med kundeservice, husk å lese på Min Side hva de skriver om telefonsamtalene etterpå, der har de en tendens å legge til informasjon de ikke sa nor om i samtalen.
Hei, Rebecca Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Her høres det ut som du har hatt en veldig kjip opplevelse i overgangen til å bli kunde hos oss, det syns vi er beklagelig. Vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss! 💚 Siden du ikke oppgir hva det var du blei lovet av selger som du ikke fikk, så kan jeg bare svare generelt. Vi syns det er kjedelig at du er så misfornøyd, ettersom vi tilbyr valgfrihet på både hastighet, utstyr og TV. Så om det er noe vi kan hjelpe med for å tilpasse abonnementet til å passe bedre hjemme hos deg, så vil vi gjerne få hjulpet deg med dette! At du ikke stoler på det som blir sagt når du snakker med oss, tar vi veldig alvorlig. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan få mer informasjon om og nøste opp i dette 😊 Håper det er noe vi kan gjøre for at du skal bli mer fornøyd som kunde fremover! Ønsker deg en fin dag Hilsen Jenny NextGenTel