NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For kort tid til å uttale meg om dette nå, foreløpig er jeg fornøyd
Hei, Jan Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjekt at du er fornøyd foreløpig, vi skal jobbe på for at du skal ha en god deal og være like minst like fornøyd fremover 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Så langt har alt fungert som forventet. Godt fornøyd.
Hei, Leif N Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så kjekt at du er fornøyd og at alt har fungert som forventet, det skal jo være enkelt å bli kunde hos NextGenTel 💚 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og skal jobbe på for at du skal ha en god deal 😁 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
NextGenTel serverte direkte løgner for å få meg som kunde og etter angrefristen var gått ut, kom de med tilleggsinformasjon som stridet kontrakten min. Dette var informasjon de visste om minimum et halvt år i forkant, derfor sier jeg at de serverer direkte løgner. Likevel nektet de meg å heve kjøpet, og ville få meg til å betale ekstra for deres feil. NextGenTel er kjeltringer med grusomme personer på kundeservice og jeg oppfordrer alle å styre unna. Hvis du havner i fellen og må snakke med kundeservice, husk å lese på Min Side hva de skriver om telefonsamtalene etterpå, der har de en tendens å legge til informasjon de ikke sa nor om i samtalen.
Hei, Rebecca Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Her høres det ut som du har hatt en veldig kjip opplevelse i overgangen til å bli kunde hos oss, det syns vi er beklagelig. Vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss! 💚 Siden du ikke oppgir hva det var du blei lovet av selger som du ikke fikk, så kan jeg bare svare generelt. Vi syns det er kjedelig at du er så misfornøyd, ettersom vi tilbyr valgfrihet på både hastighet, utstyr og TV. Så om det er noe vi kan hjelpe med for å tilpasse abonnementet til å passe bedre hjemme hos deg, så vil vi gjerne få hjulpet deg med dette! At du ikke stoler på det som blir sagt når du snakker med oss, tar vi veldig alvorlig. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan få mer informasjon om og nøste opp i dette 😊 Håper det er noe vi kan gjøre for at du skal bli mer fornøyd som kunde fremover! Ønsker deg en fin dag Hilsen Jenny NextGenTel
Dårlig at dere ikke bryr dere om kundene i helgene. Dette er negativt satt uten bredbånd i flere dager uten å høre fra dere.
Hei, Harald Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Så kjipt at du satt uten nett i flere dager og at du ikke fikk hjelp på flere dager. Det er kundene våre vi lever av, så vi bryr oss veldig mye om din tilbakemelding og tar denne tilbakemeldingen med oss på veien videre for å forbedre oss! Jeg håper at internett fra oss fungerer som det skal nå, hvis du fortsatt opplever problemer eller har noen spørsmål håper jeg du tar kontakt med oss 😊 Vi takker for at du velger bredbånd fra NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Selger sa det var 50/50. Når eg spurde kva det var,fekk eg besjed om at det var hastighet på 500😏
Hei Terje, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel 🥳 Våre selgere, både de du møter på telefon og ute, er drivende dyktige og faglig sterke - men like fullt bare mennesker de også, så denne type feil kan dessverre skje 🙋♂️ - men heldigvis ikke så ofte 😅 Håper uansett at du har fått ordnet opp og at du har den hastigheten du opprinnelig ønsket ☺️ Ønsker deg en strålende uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Dålig hastighet opp och nedlastninger. Kornete bilde
Hei, Annica P Tusen takk for at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no 💚 Så kjipt at du har dårlig hastighet på fiberen vi leverer til deg. Dette vil vi gjerne undersøke nærmere, jeg anbefaler at du tar kontakt med oss hvis du ikke allerede har gjort det. Ring oss på 98707979 eller ta kontakt med oss på Chat via MinSide, og en dyktig medarbeider vil se på saken med det samme. Ønsker deg lykke til, så håper jeg du blir fornøyd når fiberen går lynraskt - som den trossalt skal! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Gikk ganske greit å koble opp nytt, men litt klabb og babb. Kontakta support og chattet med en person (ikke bot)👍
Hei, Kia M Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi er glade for å høre at du er fornøyd med å chatte med en person (og ikke bot), det er noe vi også kan sette pris på 😅 Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med er det bare til å ta kontakt, vi står klare til å hjelpe deg! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel