NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt. Hakker, stopper bilde. Uklart bilde. Men av og til brukbart.
Hei, Sonja B Tusen takk til at du tar deg tid til å legge igjen en omtale om oss her på bytt.no, det setter vi stor pris på 😊 Brukbart av og til, det er ikke godt nok! Jeg vil gjerne at du tar kontakter oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app, slik at vi sammen kan finne ut hvor feilen ligger, å finne en løsning på problemet. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en fin dag Jenny NextGenTel
Installasjonen fungerte fra første minutt! God veiledning av oppsettet.
Hei, Pål Takk for at du tar deg tid til å legge igjen omtalen om oss her på bytt.no - det setter vi stor pris på! Vi er så glad for å høre at installasjonen fungerte fra første minutt, akkurat sånn skal det være. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel
Linja er ikke stabil, faller ut jevnlig. Det var ingen problemer med dette da Telenor leverte. Samme fiber
Hei, Kjetil! Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på bytt. Det er helt sant som du sier at det er samme fiber som hos Telenor, vi skal kunne levere akkurat like godt nett. Siden du opplever ustabilitet på din forbindelse håper jeg at du tar deg tid til å kontakte oss, så får du hjelp av en dyktig medarbeider hos oss! Du kan nå oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app. Vi satser på du blir fornøyd med leveransen fra oss, når problemet med uastabilitet er løst - det er tross alt akkurat samme fiber som Telenor leverte til deg. Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Nettet fungerer bra. Ikke helt kompatibel med andre en sine egne rutere, men det fungerer. Problematisk å laste ned sikkerhetspakken til andre enheter.
Hei, Bam Så hyggelig at du legger igjen din kommentar her på Bytt.no! Det setter vi stor pris på 😀 Helt topp at nettet fungerer som det skal, vi opererer med valgfrihet på utstyr så du kan bruke den ruteren du selv vil. Jeg ser du skriver at det er problematisk med nedlastning av sikkerhetspakken, vi har jo akkurat lansert ny app for dette. Vi har veiledning for sikkerhetspakken på våre hjelpesider: https://hjelp.nextgentel.no/no_NO/tilleggstjenester/sikkerhetspakken, om du ønsker å få veiledning kan vi gjerne hjelpe per telefon eller chat - ta gjerne kontakt med oss! Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Virker ikke, bra på nedlasting, ræva på opplasting og kjeeeeeeepe høy Ping …..
Hei Jan! Takk for at du tok deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no! 😊 Slik som du beskriver skal det jo ikke være. Siden du har internett på fiber så skal ned- og opplastning være tilnærmet lik, og svarttiden på fiber er også svært lav. Det kan selvfølgelig være et trådløst problem dersom det er den måten du kobler deg til internett, men det er også andre feilkilder som vi må se nærmere på. Jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app, slik at vi sammen kan finne ut av hvor feilen ligger, og gi deg en god løsning på problemet. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en fin fredag! Martin NextGenTel
Stabilt nett, synes fjernkontroll til tv er litt vanskelig å forstå.
Hei Arild! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no 😊 Det skal være enkelt å være kunde hos oss i NextGenTel, så jeg er veldig glad for å se at du opplever nettet som stabilt 🤩 Dersom du har TV fra RiksTV finnes det flere fjernkontroller du kan bruke, og dersom du vil høre mer om alternativene kan du ta kontakt med RiksTV på telefon 210 10 210. Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel
Litt rart å få Mail med lenker med info en gammel type wifi- router; Heimgard - jeg fikk tilsendt en Deco- router.
Hei Jon! Takk for at du legger inn en omtale her på Bytt.no, og poengterer en ting som vi kan forbedre 🤩 Jeg er helt enig med deg - å få en e-post med informasjon om feil utstyr er ganske rart. Det sjekker jeg opp i med en gang, slik at vi kan få utelukket slike feil. Det er supert å se at du hadde en problemfri oppkobling på fiberen. Det er slik vi ønsker at det skal være for våre kunder, og det jobber vi hver dag med å leve opp til 😊 Jeg ønsker deg en nydelig fredag! Martin NextGenTel