NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker ikke, bra på nedlasting, ræva på opplasting og kjeeeeeeepe høy Ping …..
Hei Jan! Takk for at du tok deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no! 😊 Slik som du beskriver skal det jo ikke være. Siden du har internett på fiber så skal ned- og opplastning være tilnærmet lik, og svarttiden på fiber er også svært lav. Det kan selvfølgelig være et trådløst problem dersom det er den måten du kobler deg til internett, men det er også andre feilkilder som vi må se nærmere på. Jeg vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via chat på MinSide eller app, slik at vi sammen kan finne ut av hvor feilen ligger, og gi deg en god løsning på problemet. Håper at vi hører fra deg 😊 Ha en fin fredag! Martin NextGenTel
Stabilt nett, synes fjernkontroll til tv er litt vanskelig å forstå.
Hei Arild! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no 😊 Det skal være enkelt å være kunde hos oss i NextGenTel, så jeg er veldig glad for å se at du opplever nettet som stabilt 🤩 Dersom du har TV fra RiksTV finnes det flere fjernkontroller du kan bruke, og dersom du vil høre mer om alternativene kan du ta kontakt med RiksTV på telefon 210 10 210. Ha en nydelig fredag! Martin NextGenTel
Litt rart å få Mail med lenker med info en gammel type wifi- router; Heimgard - jeg fikk tilsendt en Deco- router.
Hei Jon! Takk for at du legger inn en omtale her på Bytt.no, og poengterer en ting som vi kan forbedre 🤩 Jeg er helt enig med deg - å få en e-post med informasjon om feil utstyr er ganske rart. Det sjekker jeg opp i med en gang, slik at vi kan få utelukket slike feil. Det er supert å se at du hadde en problemfri oppkobling på fiberen. Det er slik vi ønsker at det skal være for våre kunder, og det jobber vi hver dag med å leve opp til 😊 Jeg ønsker deg en nydelig fredag! Martin NextGenTel
Så langt ser alt til å fungere stort sett som det skal. Har opplevd at tvbildet har buffret ved et par anledninger.
Hei Annalena! Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale av oss her på Bytt.no 🤗 Det er flott å høre at alt fungerer som det skal med nettet du har fra oss. Og at du opplever kundeservicen hos oss som svært god ⭐ Dersom du har RiksTV, og problemet med buffring på TV fortsetter, kan du ta kontakt direkte på telefon 210 10 210 slik at RiksTV kan få sjekket hva som er årsaken. Vi er også tilgjengelig på telefon 987 07 979 dersom det oppstår noen problemer med internett, eller du ønsker rådgivning fra oss 🥰 Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Selger var pågående og gir feil informasjon. Jeg som kunde fikk beskjed om at Skyshow og Premier league var med i pakke. Det var det ikke! Må kjøpe de utenom Riks-tv pakken. Derfor synes jeg at mitt møte med Nextgentel er dårlig. Det er ikke så billig som selger sa det var! Generelt så fungerer bredbåndet meget bra.
Hei Kjetil! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale her på Bytt.no 🤗 Det er fint å høre at du opplever hastigheten som god, og at nettet på fiberen fungerer bra hos deg. At du fikk feil informasjon ved bestilling av abonnementet er ikke like kjekt å høre. Vi skal være enkle å forholde seg til, og da er det selvfølgelig viktig at du som kunde får god informasjon før du bestemmer deg. Jeg håper likevel at det er noe vi kan gjøre for å rette opp i inntrykket du har fått av oss.Jeg setter pris på om du tar kontakt på telefon 987 07 979, eller bruker MinSide, slik at vi kan ta en kikk på dette sammen med deg. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
For det første ble jeg lovet fra selger samme utstyr som jeg hadde da mener jeg opptaksfunsjon og start forfra fungsjon på tv! +jeg har ikke fått en forsterker til tv og vifi! Har sendt 2 tp link deko som ikke fikk opp å gå! Ser ikke at noe nytt er på vei! Dette er for dårlig!!! Hvilke planer har dere for at jeg har like bra nett som jeg hadde med telenor?
Hei Petter! Takk for at du har lagt igjen en omtale her på Bytt.no! Det hjelper oss til å bli bedre 😊 Dette må vi jo finne en løsning på. Fibernettet fra oss er 100 % det samme som hos Telenor så det skal ikke være noe forskjell på den biten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever med WiFi, og at vi kan finne en løsning på at du opplever å mangle riktig TV-utstyr. WiFi-utstyret vårt, TP-Link Deco X55, er veldig enkelt å sette opp, men dersom du opplever noe hikke i oppstarten så er vi tilgjengelig for å hjelpe deg dersom du ringer oss på 987 07 979. Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel
Har fått god hjelp de gangene jeg har ringt hittil
Hei Sigmund! Takk for at du tar deg tid til å legge inn en omtale av oss her på Bytt.no 🤗 Det er flott å høre at du har fått god hjelp av mine kollegaer når du har tatt kontakt med oss. Like kjekt er det å lese at du opplever hastigheten som god på internettabonnementet. Dersom det mot formodning skulle være noe så vet du hvor du finner oss igjen 😉 Jeg ønsker deg en flott fredag! Martin NextGenTel