NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I september ble jeg lurt av en selger til å gå over til dere, fra Telenor. Jeg skulle ha 5 helt like abonnement. Pr i dag er vi fortsatt 2 som ikke har TV. Jeg fikk nett for to dager siden. Det er avglemt å si opp ett abonnement hos Telenor slik at jeg har fått regning fra dem også for november. Når jeg ga beskjed om at det skulle sies opp hos Telenor for to dager siden så ble ett av mine 5 abonnement hos NextGenTel sagt opp i stedet !! Jeg sliter veldig med de som sitter på kundesenteret. I går fikk jeg faktura på 3 abonnementer ut året. Tre !?!
Vanskelig oppkobling, men fungerer utmerket. Signalene er bra og noe bedre enn forrige.
Problematisk å koble opp. Ruter har bare 2 porter. Rekkevidden til ruter virker ikke til å være bedre enn Telenor slik jeg ble fortalt. Prisen stiger veldig om et år noe selger ikke informerte om. Forsøkte å komme i kontakt for å høre om dette i angrefrist perioden, men da hadde hen ferie. Blir nok ikke hos NextGenTel mer enn bindingstiden.
Internett fungerer raskt og knirkefritt. Det var enkelt å installere og selve boksen er diskret og lett å plassere. Fornøyd:-)
Fungerer helt ok, sømløs overgang fra tidligere leverandør.
Mitt inntrykk så langt er positivt. Positivt at jeg har fått prisreduksjon på første faktura fordi det var litt oppstartsproblemer
Ble oppringt sv en selger med lovnader om billigere bredbånd. Selger informerte om at man kunne benytte seg av utstyr fra tidligere leverandør. Noe som ikke viste seg å stemme. Måtte dermed bruke en del kroner på nytt utstyr. Utover en dårlig start på kundeforholdet er nettet nå oppe og går og fungerer helt greit.