NOKAB har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde av NOKAB helt siden de tok over driften av fiber i Nittedal som opprinnelig ble lagt av Nittedalsnettet, hvor Homenet tok over driften, deretter Pronea før drift til slutt ble tatt over av Get som førte til at det var NOKAB som driftet oss lokalt i Nittedal. Etter dette så har ting vært fjellstabilt med unntak av et fiberbrudd lokalt hos oss i forbindelse med gravearbeid/drenering som ble fikset raskt. Kundeservice utover det vanlige hvor jeg har fått tilgang på tjenester som fast-IP og IPv6 som er noe som normalt ikke tilbys privatkunder til en veldig god pris. Get har nå blitt Telia, uten at det har forandret på noe for vår del. Nå har vi flyttet til Drammen, men NOKAB som ikke drifter i Drammen har vært behjelplig med å overføre IP-adresser osv. så det lever videre også på ny adresse. Hver gang Telia sin kundeservice roter til noe og de på førstelinje hos Telia ikke klarer å hjelpe så er det en rask e-post til NOKAB så blir ting fikset nærmest umiddelbart. Dette er da FTTH/GPON, altså fiber og ikke COAX/DOCSIS/HFC/Hybridfiber. I forbindelse med jordras og evakuering så var NOKAB raskt på banen og ordnet med HFC/Hybridfiber til en adresse som ikke var tilkoblet for en begrenset periode uten noe ekstra kostnad da vi ikke fikk benyttet FTTH hjemme da vi var evakuert og når Sagemcom 3980v3 hjemmesentral/modem slet veldig med bridge-mode til vår Asus ruter så fikk vi omlevert til forrige modell som fungerte stabilt og fint.
Fikk installert fiber. Det var noen småproblemer i starten som ble effektivt løst med en rask oppfølging og meget god kundeservice.