OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Et svært dårlig produkt. Ustabilt, dårlig nett, faller ut, trege med problemløsning. Alle i gården her er misfornøyde og skuffet.,Vi skal bytte så fort som mulig. Til alle andre: styr langt unna, dette er tredjerangs.
Helt elendig. Ren svindel! Den verste løsningen jeg noensinne har sett og jeg har sett mange. Lav hastighet, ustabil, dårlig kundeservice. Lurer på hvorfor styret i borettslaget valgte akkurat denne elendige OBOS-tjenesten. Styr unna de som kan. Det finnes mange gode løsninger på markedet. Ikke fall i OBOS-fellen
Veldig bra om de hadde levert som lovet. Men med signaler ned mot null alt for ofte, så kan en ikke gi noen anbefalinger her. Men kanskje de kan forbedre seg? Sjekk på nytt om noen år
Beklageligvis har et tafatt styre i borettslaget inngått avtale med Opennett som ikke holder hva de lover.Ustabilt og sliter med alt for lave hastigheter, noe som også gjør at enkelte tv sendinger låser seg og faller ut i perioder.Styret påstår at den enkelte beboer ikke selv kan si opp sin avtale, da den er inngått for hele borettslaget.Har nå uansett kontaktet Opennett og sagt opp avtalen, så få jo se hva det ender i.Ingen kan tvinges til å betale for et produkt som ikke holder hva som er lovet.
Hastigheten som skulle være 1000 er alt fra 800 og ned til null på et par minutter men mest rundt 250. Veldig ustabilt og mye kabler til liten nytte. Fibber monterer og de sto på mitt oppblåsbare boblebad under montering og nekter å innfri krav om å erstatte det til tross for at jeg så det skjedde, har bildebevis på avtrykk og at den nå er punktert. Eeros ruteren de bruker er særdeles ustabil. Dekningen til dekoderen er begredelig så det henger stadig og jeg har pixelbilder og det oppleves som at jeg sitter på hytta med en kobberantenne og prøver å få inn kanaler til tider. Dette i en 65 kvadrat leilighet. De anbefaler kabler til alle dekodere og pc samt ekstra rutere hvis man bor på mer enn 70 kvadrat. Det oppleves som om jeg er tilbake på åttitallet så fiber er ikke fremtiden for min del med denne leverandøren.
Godt fornøyd, får 1000Mb/s på kabel og ca. 300-650Mb/s på WiFi spørs hvor jeg er i leiligheten. Noen i borettslaget som slet med trege hastigheter i begynnelsen, de kontakta kundeservice, fikk oppdatert Eero WiFi boksen og så fikk de full fart igjen. Supert at vi kan redusere kostnad på internett fra 500kr/mnd til rundt 150kr/mnd.
Ustabilt og dårlig nett. Får aldri datatrafikken som ble lovet. Detter ut hele tiden og TVen lagger hele tiden. Verste leverandøren jeg har hatt. Null hjelp.