Bitpro Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt svar hos kundeservice. God kundebehandling. De har løst de problemer som har vært raskt.
elendig stabilitet, høy ping, lav hastighet, høy pris og dårlig kundeservice. styr unna. om du ekslusivt leser avisen og sjekker facebook, bør du fortsatt styre unna, da det finnes billigere alternativer som gir bedre resultat.
Selgerne prøver så godt de kan å lure deg inn i dyre og langvarige avtaler ved å si på telefon at det ikke er noen bindingstid, men bare en avtaleperiode på 36 måneder. Når man da skal si opp abonnementet er man låst til denne avtaleperioden og må betale brudd gebyr på hele summen i resterende tid av avtaletiden. OBS!! Avtaletiden er BINDENDE selv om selger sier noen annet. Hold dere langt unna!!
Gikk fra Telenors bakkenett med kun 16 mbit/sek til Bitpro som lovet over dobbel hastighet. Kun problemer fra dag én. Netthastigheten er på nivå med den gamle ISDN-linja. Kundeservice påstår hele tiden at signalkvaliteten er god, og skylder på alt fra oppdateringer til vær og vind. Styr unna!
Ikke levert fiberkabel innenfor avtalt dato. Bestillingen ble aldri realisert. Dårlig kundeservice. Internt kommunikasjonssvikt, mangel på oversikt.
Jeg ble kontaktet på tlf av en veldig hyggelig selger 06.01.21, og vi inngikk en avtale om abonnement på Fastmontert Bredbånd. Dette innebar at jeg ville trenge en antenne på husvegg, og jeg ble lovet at montør ville komme i løpet av februar. Fikk også beskjed om at månedsprisen (kr 699,-) skulle være den samme under hele avtaletiden på 36 mnd. Jeg sa fornøyd opp mitt nåværende abonnement hos annen leverandør, dette skulle da avsluttes f.o.m. 01.03.21. Altså skulle det være god nok tid i massevis til å montere nevnte antenne før dette. 23.02. hadde jeg fremdeles hverken sett montøren eller hørt mer fra Bitpro/Proximo, så jeg kontaktet selger. Jeg begynte å bli redd for at jeg ville bli stående uten internett fra mars. Selger trodde, ifølge ham selv, at antenne allerede var montert. Han lovet å sjekke hvorfor dette ikke var tilfelle, og gi meg en tilbakemelding så fort som mulig. 12.03. hadde han ennå ikke kontaktet meg, så jeg sendte en mail og etterlyste et svar. Denne ble ikke besvart, og 15.03. sendte jeg en ny. Et par timer senere mottar jeg en NY bestillingsbekreftelse av 15.03. Der er imidlertid månedsprisen forandret fra kr 699,- til kr 799,-, og i tillegg er det lagt til kr 99,- i frakt. Ringer straks kundeservice, og blir fortalt at det er problemer med leveranser fra Kina. I tillegg er produktet helt nytt på markedet, hva nå det har med saken å gjøre! Konsulent skal undersøke hvordan det ligger an, og jeg skal få tilbakemelding i løpet av dagen. Det skjedde ikke. 16.03. blir jeg oppringt av installatørfirmaet, som sier at de akkurat har fått melding fra Bitpro om at jeg trenger en montør. De lurer på om jeg har mottatt nødvendig utstyr. Det har jeg ikke, og Bitpro har heller ikke gitt meg en dato for utsending. Bestilte likevel en time til montering 25.03., for sikkerhets skyld, med forbehold om at den måtte endres. 19.03. kontaktet jeg igjen Bitpro på tlf for å høre om jeg kunne forvente levering innen 25.03., slik at jeg ikke risikerer et påslag fra montør på kr 5000,-. Svaret var at utstyret skulle være levert hos meg innen 23.03. Jeg var oppført med prioritet på levering. Ang. endring i pris skulle jeg se bort fra mailen av 15.03., da denne var blitt sendt ut "automatisk". Da jeg ba om å få dette skriftlig fordi jeg hadde dårlig erfaring med løgnaktige påstander fra firmaet, ble jeg resolutt satt over til en annen avdeling! Da jeg endelig fikk svar der var beskjeden at utstyret skal komme til Norge ca. 29.03., og at jeg kan forvente utsending av dato for montering rett over påske. Vedkommende sa at om jeg ikke ønsker å vente lenger anbefaler han meg å sende dem en mail om at jeg vil kansellere avtalen. Han mener jeg har en god sak siden jeg har ventet så lenge. Nå må jeg sende denne mailen, ringe nåværende leverandør for å kansellere oppsigelse av abonnementet, og avbestille montør. Tusen takk til Bitpro, og ønske om god bedring!!!
Gjorde avtale med en fra Proximo på tlf. Ble så sendt bruddgebyr fordi de ikke hadde avtalen skriftlig, mellom meg og Proximo-ansatt