Bitpro Bredbånd har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke levert fiberkabel innenfor avtalt dato. Bestillingen ble aldri realisert. Dårlig kundeservice. Internt kommunikasjonssvikt, mangel på oversikt.
Jeg ble kontaktet på tlf av en veldig hyggelig selger 06.01.21, og vi inngikk en avtale om abonnement på Fastmontert Bredbånd. Dette innebar at jeg ville trenge en antenne på husvegg, og jeg ble lovet at montør ville komme i løpet av februar. Fikk også beskjed om at månedsprisen (kr 699,-) skulle være den samme under hele avtaletiden på 36 mnd. Jeg sa fornøyd opp mitt nåværende abonnement hos annen leverandør, dette skulle da avsluttes f.o.m. 01.03.21. Altså skulle det være god nok tid i massevis til å montere nevnte antenne før dette. 23.02. hadde jeg fremdeles hverken sett montøren eller hørt mer fra Bitpro/Proximo, så jeg kontaktet selger. Jeg begynte å bli redd for at jeg ville bli stående uten internett fra mars. Selger trodde, ifølge ham selv, at antenne allerede var montert. Han lovet å sjekke hvorfor dette ikke var tilfelle, og gi meg en tilbakemelding så fort som mulig. 12.03. hadde han ennå ikke kontaktet meg, så jeg sendte en mail og etterlyste et svar. Denne ble ikke besvart, og 15.03. sendte jeg en ny. Et par timer senere mottar jeg en NY bestillingsbekreftelse av 15.03. Der er imidlertid månedsprisen forandret fra kr 699,- til kr 799,-, og i tillegg er det lagt til kr 99,- i frakt. Ringer straks kundeservice, og blir fortalt at det er problemer med leveranser fra Kina. I tillegg er produktet helt nytt på markedet, hva nå det har med saken å gjøre! Konsulent skal undersøke hvordan det ligger an, og jeg skal få tilbakemelding i løpet av dagen. Det skjedde ikke. 16.03. blir jeg oppringt av installatørfirmaet, som sier at de akkurat har fått melding fra Bitpro om at jeg trenger en montør. De lurer på om jeg har mottatt nødvendig utstyr. Det har jeg ikke, og Bitpro har heller ikke gitt meg en dato for utsending. Bestilte likevel en time til montering 25.03., for sikkerhets skyld, med forbehold om at den måtte endres. 19.03. kontaktet jeg igjen Bitpro på tlf for å høre om jeg kunne forvente levering innen 25.03., slik at jeg ikke risikerer et påslag fra montør på kr 5000,-. Svaret var at utstyret skulle være levert hos meg innen 23.03. Jeg var oppført med prioritet på levering. Ang. endring i pris skulle jeg se bort fra mailen av 15.03., da denne var blitt sendt ut "automatisk". Da jeg ba om å få dette skriftlig fordi jeg hadde dårlig erfaring med løgnaktige påstander fra firmaet, ble jeg resolutt satt over til en annen avdeling! Da jeg endelig fikk svar der var beskjeden at utstyret skal komme til Norge ca. 29.03., og at jeg kan forvente utsending av dato for montering rett over påske. Vedkommende sa at om jeg ikke ønsker å vente lenger anbefaler han meg å sende dem en mail om at jeg vil kansellere avtalen. Han mener jeg har en god sak siden jeg har ventet så lenge. Nå må jeg sende denne mailen, ringe nåværende leverandør for å kansellere oppsigelse av abonnementet, og avbestille montør. Tusen takk til Bitpro, og ønske om god bedring!!!
Gjorde avtale med en fra Proximo på tlf. Ble så sendt bruddgebyr fordi de ikke hadde avtalen skriftlig, mellom meg og Proximo-ansatt
Sælgeren var god. Har også telefon hos proximo. - Her har jeg været enormt tilfreds. Til internet har valget Proximo været katastrofalt. Har brugt enormt med tid på dette. En måned siden bestilling og det har stadig lange udsigter. Har ventet forgæves to gange indtil videre. Information ang. montøren har været svært manglende. Har selv måtte tage kontakt med montørfirmaet i håb om at undgå miskommunikation. Proximo var svært glade for at uddelegere dette arbejde til kunden. Det har været et stort rod. Må være meget nøje for at rette op på skøre fejl som de tilsyneladende laver til højre og venstre. Til eksempel oprettede de en dato for montering som allerede var passeret. Føler at så snart de har kunden med et kanselleringsgebyr så taber kunden alt værdi for dem. Kan ikke anbefale dem. De var et katastrofalt valg til min nye næring.