Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Du får lite eller ingen hjelp ved å ringe til hjelpetelefonen, og så blir en satt imellom flere avdelinger. Så lover de at det skal være iorden til den og den dato, men ingenting blir bedre.
Telenor som antagelig er verdens dyreste leverandør av teletjenester har også en helt horrible service. Jeg og andre i området vårt har nå vært uten både internet og tv i snart en uke uten at det er tegn til bedring.
Har hatt bredbånd via telenor tidligere, og da har jeg hatt flere opplevelser med kundeservice der de hele tiden driver å setter meg over til nye personer som fortsatt ikke har peiling. Snakket med fem forskjellige personer en gang. Ville derfor ikke ha Telenor når jeg flyttet inn i nytt hus og prøvde å bestille hos nextgentel, men da de skulle ta over fiberlinjen fikk jeg beskjed om at det ikke gikk da de ventet på svar fra Telenor om at de fikk lov til å ta over. Har endt opp med to uker uten internett på grunn av dette, og var på nippet til å bare gå for Telenor som leverandør... Det burde ikke være lov å blokkere nye leverandører på fiberlinjen på denne måten!
er dyrt. kjedelig og betale så mye for noe som skjelden fungerer. de finner ikke feilen og
Fryktelig dyrt, andre folk betaler 850 i mnd på ei 500 opp og ned og jeg fikk en pris på 1650 på 300 opp og ned så her er det bare å bytte
T-WE hakker og krever kabel mellom ruter og tve-boks II
Dyrt og ustabilt nett. Opplever en del utfordringer med ustabilt nett.