Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig Internett samt sleipe selgere som prøver å gi deg gratis perioder som man må abonnere videre på.
Kan ikke gi neg ny kampanje så lenge jeg er kunde .
Forskjellige tilbud til kunder i samme postadresse. Burde vært likt tilbud til alle. Ikke fornøyd med forskjellsbehandling av service og pris.
Høy pris og dårlig dekning, med stadig stopp i signaloverføringen!
Ble oppringt én gang, men var ikke tilgjengelig da. Ble ikke oppringt flere ganger. Sjekket status på bytt.no der status var at jeg hadde fått tilbud på tlf. eller epost, noe jeg ikke hadde. Sendte så epost til kundekonsulenten, men fikk aldri noe svar.
Altfor dyrt i forhold til andre leverandører. De er kjappe med å skru opp prisen. Telenor vet å ta seg betalt for alt mulig. Ikke helt stabil internett tilkobling via fiber
Selger garanterte topp dekning og hastighet på hele eiendommen, var dekningen dårlig, ble det installert forsterkere vederlagsfritt! Det ble også livet fornøydhetsgaranti. Konge! Her var det bare å slå til! Montør kom, monterte opp antenne og router, alt tipp topp var konklusjonen fra montør. Tok 5min å konkludere med at dekkning var ok i et rom, lik null i resten av huset. Tok kontakt med kundeservice, forsterker kunne sendes, men med mnd. leiekostnad. Ingen stor sum, men ikke hva som var lovet. Fikk beskjed av kundeservice at det ikke var fornøydhetsgaranti, men 12mnd binding, jeg måtte ha misforstått selger… Kort oppsummert: Valgte å bruke angreretten.