Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en god tilbud og bestemt seg om overføring til Telenor. Ingen ting var som avtalt: - tilkobling av fiber skule bli gratis, men fikk faktura på installasjon til 4,600kr - det skule bli ingen månad gebyr for ruter i et år, men det koster fast hver månad 49kr - 100 mbs skulle koste meg 599 i første år, men fikk faktura med 799 for 100 mbs. Jeg skal flytte meg med en gang fra Telenor og kan si at det er en dårligste opplevelse som jeg fikk i livet!!!
Har opplevd å gjøre avtaler som ikkje blir fulgt opp av telenor kudeservice. Tester selv hastighet på bredband til kun en femtedel av hva jeg betaler for, uten å bli tatt på alvor ved henvendelse.
Fiber ok, utbygging null info og ingen tilbakemelding på kontakt forsøk. Tok seg til rette på privat eiendom uten å kontakte forespørre.
For dyrt, og dårlig kunderådgiving. Prøver å si opp abonnement men blir hele tiden snakket rundt grøten og presser på oss tv kanaler.
Teknisk bra men man kan ikke forskjellsbehandle kunder slik som telenor gjør. Noen får benytte såkalte kampanjetilbud i årevis mens andre må betale full pris etter ett.
Håpløyse å bruke så lang tid på å rette feil.skjønner ikke hvorfor jeg må bruke så mange regn her
betalt i en årrekke for 500mbps, men oppnår kun ca 100.