Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har opplevd å gjøre avtaler som ikkje blir fulgt opp av telenor kudeservice. Tester selv hastighet på bredband til kun en femtedel av hva jeg betaler for, uten å bli tatt på alvor ved henvendelse.
Fiber ok, utbygging null info og ingen tilbakemelding på kontakt forsøk. Tok seg til rette på privat eiendom uten å kontakte forespørre.
For dyrt, og dårlig kunderådgiving. Prøver å si opp abonnement men blir hele tiden snakket rundt grøten og presser på oss tv kanaler.
Teknisk bra men man kan ikke forskjellsbehandle kunder slik som telenor gjør. Noen får benytte såkalte kampanjetilbud i årevis mens andre må betale full pris etter ett.
Håpløyse å bruke så lang tid på å rette feil.skjønner ikke hvorfor jeg må bruke så mange regn her
betalt i en årrekke for 500mbps, men oppnår kun ca 100.
Ingen informasjon, oppfølging, service eller tilbud om kompensasjon etter at fiber er nede i over en uke for andre gang på fire måneder. Latterlig dyrt, setter stadig opp månedskostnader (nesten en dobling i pris på 5 år) og opplever dem mer opptatt av hva de kan melke ut av irriterte kunder. To måneder "oppsigelsestid" tross løfter om ingen bindingstid etter første 12 måneder. Dette vedholder de til tross for at de selv ikke leverer tjenesten kunden betaler i dyre dommer for. Evig firkantet og kverulerende for å tvinge en siste patetisk skvis av penger ut av folk. Og et evig mas om å selge andre tjenester selv om ingenting hos dem tilsynelatende virker, verken tjenester du allerede kjøper, AI-chat, linker til online skjema og selvhjelp, eller driftsmeldinger, styr unna. Aldri mer Telenor for vår del.