Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skikkelig drit, tok over en måned for de å sende TVboks, som de glemte å levere med installasjon, venter også svar fra klageavd siden i juli.
Ventet i over 1 mnd for å installere wifi i leiligheten. Det eneste jeg mangler, modem. Modemet skal være hos en "montør". Dette har de sagt i 2 uker. Når jeg henvender meg til kundeservice er det absolutt ingen hjelp å få. Hvis jeg tilbyr meg å gjøre det selv, er det ingen hjelp å få. Har brukt mobildata hjemme nå i 1 mnd tid. Hadde det ikke vært for at sameiet har kontrakt hadde jeg sagt opp på flekken. Latterlig dårlig.
Flyttet til ny leilighet 5.okt og skulle overta dsl linje fra forrige leieboer, viste seg de hadde sagt opp linjen istedenfor så jeg måtte sitte på røret med dem i 2 uker for å få en linje opp, når jeg endelig fikk fiberlinje opp via coax 18.okt så har internettet streiket KONSTANT, detter ut flere ganger om dagen. Har vært i kontakt med dem nesten hver dag i 3 uker og prøvd å finne løsning, de sendte meg ny ruter når jeg opprettet abonnementet, så sendte de nytt modem, så sendte de kar fra teknisk til å se på linjen, så sendte de nytt modem igjen, og nu venter jeg på kar fra teknisk igjen. e som at de prøver å kaste dritt på veggen i håp om at noe skal feste seg. Tydeligvis IKKE peil på kordan de leverer stabilt nett eller fikse ustabilt nett.... Nummeret før jeg bytter til 4g fra Telia.... En ting, kundeservicen demmes, de har vært hyggelig hele veien og prøvd sitt på å fikse, men hjelper svært lite når produktet suger.
Opplever ventetid over 15 minutter bare for å møte en person som ikke kan løse problemet og setter over til en annen person som heller ikke kan løse problemet. Telenor sier at det ikke er feil på bredbåndet, men vil likevel bytte ut ruteren.
Vi har gammelt kabelnett, de klarer ikke å levere den hastigheten de lover. Kan bare glemme å ta kontakt med kundeservice med mindre du har en god halvtime til rådighet.
Telenor kuttet eksisterende kabel da de skulle legge fiber. Første gang jeg kontaktet dem skulle det ta 28 timer og fikse. Neste gangen skulle det ta 48 timer og siste gangen skulle det ta hele 10 dager og fikse! 10 dager å spleise en coax kabel som de selv hadde kuttet. Fantastisk!
Skulle bli kontaktet av Telenor innen 14 dager for oppkobling av fiber. Ingen kontaktet meg, så jeg tok SELV kontakt for spørsmål om status. KS sier beklager noen skulle kontaktet deg for 14 dager siden. DET vet jeg svarer jeg. KS sier igjen at vi skal legge inn klage og lage hastesak. Det skulle ta 4 virkedager... dag 5 ringer jeg nok en gang for spørsmål om hva som egentlig skjer. Da svarer de at det med Fiber har jo ikke de noe med for de har leid inn Eltel for oppdraget. KS sier jeg må ta kontakt med dem... De ville ikke gjøre det. Får beskjed om at vi må vente 2 mnd til før de skal planlegge Fiber hos oss. Rør ligger klart... Konklusjon er at de står ikke til ansvar for noe. De har monopol i store deler av bygdestrøkene så er vel ikke rart servicegraden står på 0? Verste er at man må selv ta kontakt om de er forsinket e.l. avvik.