Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna hvis du kan, det er forferdelig dårlig nettløsning, mye ergrelse.
De klarer ikke finne feilen, har vært her flere ganger, virker dårlig, faller ut oftere og oftere.
Jeg sitter med telefonen i hånden og jeg rekker ikke engang å svare før de legger på. Dette har de gjort flere ganger. Jeg prøver å bli kvitt ledningene i hagen som ikke blir brukt til noe, ringte for over et år siden og minte dem på det. Men de klarer søren meg ikke å svare engang. Et hel#%te å kommunisere med med mindre du skal kjøpe noe.... De kan starte med å svare telefonen, og faktisk ringe så man kan svare. Ikke unngå kunder.
Leverer ikke hastigheten jeg betaler for. Jeg skulle hatt 300 Mbps, men ligger stort sett på rundt 80 Mbps.
Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på, dette selv om klokken er 19:20 og samme telefonrobot sier at de har åpen til 20.00 i hverdager (samme står på siden til Telenor.) Har betalt for 300mbits, og dette har funket i noen dager. Nå får jeg knapt 20mbits. Har restartet modem og ruter og alt som går an for å få det til å fungere, men her er det noe med stabiliteten. Mye av grunnen til at jeg skiftet til raskere internett var fordi linjen virket så dårlig, nå er den som før. Jeg forventer isåfall et plaster på såret, ellers blir det neppe noe godt å si i fremtiden om Telenor. Går ikke an å behandle kunder som luft.
Bestilte bredbånd til min mor. Oppga spesifikt i bestillingen at vi ønsket kun et moden, ikke Wi-Fi ruter til månedspris. Likevel sendte Telenor en Wi-Fi basestasjon, og krevde betaling for dette! I tillegg brukte Telenor nesten 3 uker før internettet tilgangen var operativ, til tross for mange telefoner til kundeservice. Når første faktura kom, krevde de likevel betalt for perioden internettet ikke var operativt! Jeg er mildt sagt skuffet over den elendige håndteringen Telenor har vist i etablering av et nytt kundeforhold.
10 Mbps tilgjengelig er ikke tilstrekkelig i et moderne internettavhengig samfunn. Omlegging fra kobbertråd skulle ikke vært gjort før et moderne tilbud var tilgjengelig. Som eneste tilbyder er det jammen ikke mye man får igjen for langvarig kundeforhold.