Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kan knappt se på Youtube, kan inte ens logga in på DNB???? Har varit in kontakt med viken fiber och allt ska vara bra.... men det funkar inte alls! hur mycket jag än startar om och byter inkopplade enheter.....
Vårt sameie har tegnet en avtale med Viken Fiber, men maken til rot og elendig kundebehandling har vi aldri opplevd. Selve installasjonen var også et mareritt for sameiet. Jeg sitter i sameiets styre og har sett hvordan dette firmaet opererer på nært hold. Etter at kontrakten er undertegnet kan dere se langt etter å høre noe som helst fra disse gutta, eller å få det som var beskrevet i avtalen for den saks skyld. Nå skal det sies at selve tjenesten fra Altibox er bra, men det hjelper lite når leverandøren er så useriøs.
Jeg signerte en avtale uten å være klar over at jeg kunne ha bestilt bare internett-tilgang. TV trenger jeg ikke, og etter 4 uker ba jeg om endring av avtalen. Det hører med til historien at det ikke er gitt noen tidsangivelse for når installasjonen kan skje. Selskapet gikk med 156 millioner i overskudd i 2019, men kan ikke akseptere å redusere en månedsinntekt fra ca 1200.- til ca 750,- Som pensjonist skal jeg nok overleve bindingstiden, men jeg er skikkelig irritert over at det skal finnes monopolister som opptrer fullstendig uten fleksibilitet.
Er ikke til å stole på og skremmende priser. Lage en avtale med dem på tlf. Men den brøt de og satt opp prisen siden jeg ikke hadde det skriftlig
Har 500/500 abo, men målt hastighet er ikke nærheten. Oftest nærmere 50. Riktignok målt via WiFI (1,5 m fra ruter Altibox har levert). Påfallende hvor mye hastigheten varierer, selv om oppsett og bruk ellers er likt.
Har ikke hatt en eneste nededag siden jeg fikk dem som leverandør i 2014. Opplevd hastighet er som det skal være, sentral og hjemmeutstyr fungerer bra. Support de par gangene jeg har kontaktet har vært blant de beste.
Prisene stiger stadig, og dette må tas som normen. Men da jeg ikke betalte regningen på en måned på grunn at AvtaleGiro maksbeløp ble ikke endret med en gang, fikk jeg umiddelbart et trusselbrev fra Kredinor. Ingen bryr seg om den menneskelige komunikasjonen, å spøre for eksempel sin kunde om han/hun har glemt å betale....