Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårligste kundeservice noengang! Vi meldte inn at vi plutselig ikke hadde internett lenger. Det var en byggeprosjekt i nærheten som ved et uhell kuttet fiberkabelen og vike fiber mente vi skulle betale for at det blir fikset. Også snakket de så stygg med oss på tlf og tok ikke ansvar for å fikse problemen vår. Problemen ble ikke løst
Mye tull i starten, plutselig trakk de ekstra uten å varsle. Måtte følge nøye med hver måned. Ikke alltid så trivelig kunde service.. raskt internett var det og gode tilbud i pakkene.
Jeg er kjempefornøyd med hastighet, pris og kundeservice
Dårlige signaler til tider, problemer med dekoder på TV abb.
Prisen er alt for høy og settes opp hyppig. Dårlig kundeservice.
Til tider dårlig forbindelse, selv ved kablet tilkobling til tv. Svakt forbindelse på tråløst nett. Har lagt opp egen boks i kjeller, men der er det utrolig dårlig nett.
For en kundeservice! Vi hadde problemer med koplingen dekoder (altibox) og tv. Ringte til viken fiber og fikk svar etter < 1 min. Han gikk tolmodig gjennom flere sekvenser (ca 30 min) før han sa vi skulle få ny fjernkontroll. Den kom dagen etter! Jeg prøvde å pare den med tv/dekoder, men fikk det ikke helt til. Ringte viken fiber som (lørdag kl 16) svarte innen 1,5 min!!! Jeg fortalte hva jeg hadde gjort og han gikk gjennom (tålmodig og vennlig - jeg er 72 år) et par sekvenser (10 min) som ikke sto i brukerveiledningen - og det løste seg fullstendig!! Hvis problemet gjenoppsto skulle bi få ny dekoder. For en kundeservice, teknisk hjelp og vennlig tolmodighet!!