Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Øker premiene hvert år uten å varsle! Dårlig oppfølging.
Tilbudet jeg fikk var mye høyere enn hva min sønn fikk. Da jeg spurte om hvorfor fikk jeg beskjed om at jeg var passert 70, og ikke var innenfor målgruppen de ønsket å tilby forsikring til, derav dyrere forsikringspremie...
Veldig ryddig når det gjelder betaling. Lave priser og ett ryddig kundeforhold.
Veldig bra med Codan! De hjelper når du er i trøbbel!
Fikk egen saksbehandler, som faktisk er tilgjengelig når man har behov for å komme i kontakt. Hyggelige priser på forsikringsavtalene, hadde Gjensidige tidligere men her ble det faktisk litt billigere enda man fikk litt tilbake hvert år fra Gjensidige. Fikk enda bedre dekning på avtalene enn man hadde tidligere, bortsett fra Barneforsikring, her var også saksbehandleren ærlig å sa at jeg burde beholde avtale der jeg hadde den. Jeg får en del av betalt premie tilbake i form av Eurobonuspoeng, noe jeg liker godt da jeg reiser litt. Alt i alt, et ærlig selskap som tar vare på deg som kunde. Alt annet som jeg har lest av negative omtaler kjenner jeg meg ikke igjen i. Har bare positiv erfaring til nå. Minuset er vel barneforsikringen, her ønsker jeg dem kommer med en forbedring, sånn at jeg kan samle alt hos et selskap!
Samme hva dere mener selv - å bruke 5-sifret tlf. nummer og med vitende og vilje hjelpe teleselskapene med å flå kundene deres er mere enn helt uakseptabelt. Vet at dere da vil fremheve Chat, men det fungerer svær dårlig og spesielt på litte mere avansert enn ja og nei. God tur videre i deres unødvendig dyre verden.