Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtind fraskriver seg ansvar men unnlater og dokumentere ansvarsfraskrivelse. Jeg sitter hjelpesløs tilbake
Synes forsikringen på hund skulle vare lengere enn 12 år
Representant fra selskapet møtte fram på hotellet der jeg var evakuert. Dette ble ordnet raskt og enkelt
Og melde inn skade går greit,svar på att saken er mottatt er og raskt svar.Det er behandingstiden pluss litt mistenkeliggjøring av kunden.Min begrunnelse for si det er min siste skade i mai,etter et tordenvær og lynnedslag jeg redegjorde for skaden som oppstod ,fikk jeg beskjed av en saksbehandler om innhente dokumentasjon fra kraftlevrandør att dette hadde skjedd pluss ett par bekreftelser som jeg ikke husker nå.
Sammenslåingen av forsikringsselskapet har økt egenandel fra en fastsatt sum til en prosen av totalen.
Dårlig. Informasjon om egenandel ikke stemmer med det som er realiteten
Har ikke vært flinke på å følge opp personskade etter ulykke som skjedde for 3 uker siden
Som sagt raskt og effektiv behandling av skadesak. Rask overføring av erstatningsbeløp. Kan virkelig anbefales.
Dere har vært bra, Men jeg må si at jeg er direkte misfornøyd med håndteringen av hundeforsikringen min og mot meg som kunde, jeg sendt også en mail til saksbehandler som jeg ikke får svar på
Rask behandling oppgjøret klart etter to dager. Dette er veldig bra.
Veldig fornøyd med informasjon og hurtig avgjørelse/reparasjon av produktet
få tilsend vilkårene fra forsikring selskapet slikt at dere vet hva de betaler for?
Kjapt oppgjør, vanskelig å samarbeide med takstmann.
Når en bruker så mye ressurser som en hustand må gjøre på forsikringer gjennom årene, og så sjelden benytte seg av de, så er det både å forvente og fint å oppleve at en blir tatt seriøst og får god behandling, når uhellet først er ute..
Glimrende saksbehandling og rask utbetaling av skadeoppgjør.ca 2 dager.
Laaaang saksbehandlingstid og ikke svar å få over mail.