Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er god hjelp å få om du skulle være uheldig . Prisnivået virker ok
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, John! Vi er også veldig glade for det gode samarbeidet med eierbankene våre ☺️ Hilsen Heidi
Kunde Vennlig, og lett å komme i kontakt med og hjelpsom.
Hjertelig takk for at du tok deg tid til å gi oss en positiv tilbakemelding, Roger. Det setter vi stor pris på! Hilsen Heidi
Styr unna. Ekstremt dårlig kundeservice. Vanskelig å nå igjennom og de vrir seg unna når skaden har skjedd. Ringte inn ang. En sak på innbo. Lite behjelpelige når du ringer inn.
Leit å høre at oppgjøret ikke sto til forventningene. Gi oss gjerne en tilbakemelding direkte, så vi kan se på saken eller gi deg en bedre forklaring. Hilsen Heidi
Styr unna frendes barneforsikring! Den dekker nesten ingenting og er en av de svært få som ikke har utbetaling ved hjelpestønad. Når barnet blir sykt helgarderer de seg ved å ikke dekke de fleste sykdommer, og det de dekker dekkes normalt sett av staten. Som eksempelvis utgifter til legebesøk. Elendig dekning og elendig kundeservice.
Hei, Elisabeth. Leit å høre om syke barn. Vi har nok ikke helgardert oss på kritisk sykdom-dekningen, men har i løpet av de siste årene både økt forsikringssummen og lagt til flere diagnoser, slik at vi er blant selskapene som dekker flest. Det stemmer at vi ikke dekker hjelpestønad, hvor dere har rett på utbetaling fra NAV, hvis en er innenfor sats 1-4, etter NAV sine krav. I barne- og ungdomsforsikringen har vi blant annet de to dekningene uførepensjon og medisinsk invaliditet ved sykdom. Det er to viktige dekninger som det utbetales mye på. Medisinsk invaliditet ved sykdom er den dekningen som utbetales aller mest blant forsikringsselskapene. Uførepensjonen er den dekningen som skal sikre barna hvis de ikke kommer seg helt eller delvis ut i jobb. Uførepensjonen hos oss gir en høy utbetaling på 1 G, rundt 124 000 kroner årlig, og den utbetales til 67 år. Dette er den dekningen som skal sikre barnet i det lange løp. Kravet i Frende er at barnet må være 50 prosent arbeidsufør, er barnet det eller mer, gir vi uansett 100 prosent utbetaling. Det kalles ugradert dekning. Forhåpentlig er ikke dette en dekning dere får behov for, men det er godt å vite at vi er der hvis hen ikke blir helt frisk. Hilsen Heidi
Har positiv erfaring med Frende reiseforsikring. Raskt og enkelt oppgjør.
Så kjekt å høre, Edel. Takk for tilbakemelding! Hilsen Heidi
Har (heldigvis) ikke hatt så mange og store behov for assistanse, men et par ganger i mindre saker. Hyggelig, rask og smidig behandling. Opplever Frende som et veldig kundevennlig forsikringsselskap.💖
Hei, Reidun. Vi skal være der for deg når du trenger det, enten det er smått eller stort. Glad for å høre at du er fornøyd så langt. Takk! Hilsen Heidi
når det er skade på bilens underside som vi ikke ser og bilen er trafikk farlig så får jeg ikke leie bil på forsikkringenverkstedet sier ikke kjør med dette det må ordnes den er på verksted og jeg venter
Hei, Helge, hvis du mener at det er gjort en feil vurdering i saken din, må du selvfølgelig ta det opp med saksbehandleren din så vi kan se på saken på nytt. Hilsen Heidi
god service, rask behandling av skadesaker, raskt oppgjør av saker.
Glad for å høre at du er fornøyd. Takk for tilbakemeldingen din, Rolf! Hilsen Heidi
Fort for å se på skade osv. Flott takstmann som kunne sine ting
Så fint at du opplevde å få god hjelp i skadesaken din. Sånn skal det være! Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Heidi
Meget bra, med dekning fra en forlater egen bolig.
Glad for å høre at du er fornøyd med reiseforsikringen. Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Heidi
Er alltid tilgjengelig og hjelpsomme, er raske med oppgjør
Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få, Geir. Takk! Hilsen Heidi
Verdens hyggeligste å prate med . Alltid fått hjelp når jeg har trengt det !
Hei, Mette! Takk for en herlig tilbakemelding! Hilsen Heidi
Jeg har meldt knust skjerm på mobil. Men vilkårene dere setter for reparasjon er ikke gjennomførbare i praksis. Dermed betaler jeg for noe jeg ikke har noe glede av. Detaljer. Dere krever at jeg sender fra meg telefonen på ubestemt tid for å få den reparert. Jeg er helt avhengig av telefonen daglig og kan ikke sende den fra meg. I tillegg sier reparatøren at jeg kan risikere at all informasjon på telefonen kan bli slettet. En må ta backup.. Med 512 GB lagringsplass på telefonen og en uoversiktelig mappestruktur blir en fullstendig backup i praksis umulig. I hvertfall aner ikke jeg hvordan det gjøres. Heldigvis fungerer skjermen fremdeles tross knust glass. Men det er irriterende å betale for noe man ikke får. Jeg vurderer å betale reparasjon over disk selv, men føler at jeg da betaler dobbelt og kvier meg for det også.
Hei, Ola. Skjønner at det ikke er så lett å være uten telefon i en reparasjonsperiode. Kjedelig at glasset ble knust. Det er heldigvis en rask reparasjon! Hilsen Heidi
Jeg har gode erfaringer med Frende. De handler hurtig. Jeg har nå vært i kontakt med dem 5 ganger. Hver gang har jeg fått god kontakt med saksbehandleren. Han har hatt god innsikt, foretatt fornuftige vurderinger av skaden og kommet med fornuftige vurderinger av hva som må gjøres. Jeg har vært fornøyd med erstatningene som jeg har mottatt.Jeg vil nok gi en sterk anbefaling til Frende. Alltid vennlig og høflig.
Takk for at du deler erfaringene dine, det setter vi stor pris på! Ekstra hyggelig når du er fornøyd! Tusen takk! Hilsen Heidi
Føler meg meget dårlig behandlet,da i forhold til at min innmeldte skade ble for dårlig utredet....
Hei, Bjørn, vi ble etablert i 2007, men det er likevel leit å høre at du ikke er fornøyd. Hvis du har ny informasjon i saken din, eller mener vi har gjort en feil, ser vi gjerne på den igjen. Hilsen Heidi
Har bare gode ord om frende, brukt hundeforsikring en gang. Problemfritt!!
Tusen takk for fin tilbakemelding fra deg og vofsen, Grete! Hilsen Heidi