Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super kundeservice, det er enkelt å melde sak samt raskt svartid.
Etter et betydelig tyveri fikk jeg en høyere erstatning enn fryktet - og en god og hyggelig oppfølging underveis i saksbehandlingen. Ikke minst det siste betyr mye, når man er lei seg for tapet, og i tillegg føler seg dum og klandrer seg for hva man kunne ha gjort bedre, for å begrense tyveriets omfang. Da er det ekstra godt å møte en kundebehandler som ikke sår tvil, men snarere støtte og forståelse.
Jeg har vært uheldig noen gang og har måttet bruke forsikringen i forbindelse med skade, men jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått som kunde og jeg har fått bedre tilbud fra andre selskaper, men på grunn av hvordan jeg er blitt behandlet så vil jeg ikke bytte forsikring for jeg hvet at skjer det noe så får man hjelp og blir tatt vare på her.
Meget bra kundebehandling, og rask utbetaling, tross coronatider.
Tar for lang tid. Erstatningen er ikke i nærheten av å dekke kostnader på skade. Man blir dårlig behandlet og får kjeft i telefonen for at man ringer å spør om hvordan det går med saken 4 uker etter at det burde vært ferdig behandlet.
"Uansvarlig" fikk jeg som svar da jeg trengte hjelp og fikk avslag. Aldri fått noe sånt svar av et forsikringsselskap før. Det er jo ved uhell/skader man trenger forsikring!
Elendig forsikringsselskap. Min datter fikk ødelagt sine briller på skolen, og forsikringsselskapets behandling var skammelig.
Vi er veldig fornøyde med hvordan håndterte vårt skadetilfelle fra vi først tok kontakt til vi nå igjen sitter med en flott bil som virkelig har blitt reparert på den aller beste måte! Ikke mulig å se at vi har hatt bilen vår på verksted i en uke, og vi har bare positivt å si om Fremtind! Der var veldig enkelt og selvforklarende å melde om skaden, og fra vi meldte om skaden til vår bil ble ferdigstilt gikk det kort tid der alt enkelt forgikk på SMS, med linker til nettsted mht leiebil, påminnelse om levering av bil og beskjed om at bilen nå var ferdig!
En forsikring å stole på med rask respons tid og god service.
Gi korrekte opplysninger og jeg/du blir behandlet realt!
Enkelt å melde skade god veiledning. Oppgjør for skade utbetales snart. Takstmann kjem raskt og har god dialog.
For andre gang etter 40 års LO-medlemmer har jeg hatt bruk for forsikringen. Behandlingen i selskapet har vært greie å ha med å gjøre i de sakene våre. Helt OK.
Seriøst og solid, men kunne godt ha informert oss litt underveis i behandlingen.
Når man melder inn en sak, tar det ikke lang tid før den blir behandlet, meget god service
Selskapet er lokalt forankret gjennom bank slik at man kan ta opp ting face to face. Får svar på spørsmål og hjelp når man har behov for hjelp. Relativt dyrt.
Fikk penger på konto for mista mobil innen 14 daga.