Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når Reco var her og så på skaden, spurte de om jeg ville ordne opp eller ha dem til det. Jeg sa jeg gjør det. Så kontakter Reco meg senere at de skulle møte opp om 30 min og hente varer som skulle på rens, uten noe info verken fra Reco eller forsikringsselskapet. Om det var forsikringen eller Reco som sa forsikringen har bestemt det vet jeg ikke. Hørte ikke noe fra forsikringen verken da eller senere før Reco mente alt var ferdig. Fortsatt hørte jeg ikke noe fra forsikringen, jeg måtte ta kontakt igjen. Håper andre slipper dette!!!! Har hørt om flere som har hatt en helt annen opplevelse og det er godt å høre etter min forferdelig opplevelse
Pga tilknytning til Sparebank 1 ønsker vi oss vekk derfra.
Det har stort sett fungert greit med de sakene dere har behandlet for oss.
God erfaring. Vanskelig å ordlegge seg. Har ikke noe å klage på mine forhold til Fremtid Forsikring.
6mnd behandlingstid på et par briller a k3000, ble erstattet med 1600kr 👎🏻👎🏻👎🏻
Rask saksbehandling. Greit oppgjør. Hyggelige saksbehandlere.
Når vi endelig kom fram på telefonen var det hjelpsomme og hyggelige kundebehandlere.
Utrolig enkelt oppsett ved melding av skade, fantastisk raskt oppgjør.
Hyggelig saksbehandler som forklarte hva som skulle skje etter skaden trinn for trinn. Bilen var ikke kjørbar etter skaden og ble fraktet til verksted hvor leiebil sto og ventet. Fornøyd med skadeoppgjøret. Negativt: Telefonkø.
Dårlige rutiner på tilbakemelding. Holder IKKE det som loves.
Rask og effektiv behandling når skaden først var ute. Enkel og lettfattelig løsning på nett forenklet saksbehandlingen.
Hittil meget fornøyd men har som sagt bare en avbrutt reise grunnet corona saken.
Skadesaker løst på under en time. Suveren service.
Ved kontakt med saksbehandler ang min skade på bilen, fikk jeg en fort avgjørelse. Blei forklart hva jeg skulle foreta meg videre ang skaden.
Fra vi sendte inn saken til den var ferdig behandlet, gikk det bare noen dager.
Grei pris i forhold til betingelser. Det beste er jo å aldri måtte melde skade, men når skade likevel oppstår så er det lett å melde, og kommunikasjon og eventuelt oppgjør går raskt og effektivt. Tommel opp.