Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God informasjon fra kundeveileder. Alt i alt svært fornøyd med hvordan jeg ble møtt, og at saken ble hurtig behandlet.
Veldig gla og fornøyd, alt ble ordnet slik at huset er bra igjen.
Jeg skrev brev da jeg ikke fant noe felt som passa digitalt
Litt telefon kø ved registrering, men rask behandling av defekt skjerm på MacBook etter registrering av skade.
Rett og slett imponert over behandlingen. Raskt tilbakemelding etter skade og smertefri behandling underveis
Her bør du lese den 'fine' printen. I følge Fremtind detter verdien på sykkel 20% pr år, så det tar ikke lang tid før du ikke får noen igjen for en stjålet sykkel
De kuttet et skadeoppgjør ved kansellert reise for 2 personer ved å hevde at de trodde fly og hotell for 2 var en kostnad 50/50 slik at det ville koste nøyaktig halvparten å fly alene og bo på samme hotell alene 10 dager. Hvilket hotell i hele verden tar halvparten betalt om du bor alene contra om du bor sammen med en person? Svaret er ingen, noe Fremtind selvsagt vet veldig godt men prøver å begrense oppgjøret. Uprofesjonelt og direkte utidig. Jeg kan ikke forstå at dette faktisk er praksis hos en seriøs aktør.