Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ga rask tilbakemelding på skadesaken, og oppdaterte ettrhvert prosessen
Har hatt erfaring med at Fremtind har vansker med å skille mellom de forskjellige avdelingene sine. De håndterer mastercard reiseforsikringssaker fra banker som feks DNB. Ved å melde inn skade der endte skaden opp hos Fremtind innboforsikring fordi vi også har hatt forsikringer der. Dermed var det forskjellige vilkår og skaden ble avvist. Som en liten tilleggsinfo har vi vært i kontakt med Fremtind service grunnet salg av bil. Der har de en lang vei å gå frem til nettsidene blir brukervennlige.
Tok altfor lang saksbehandlingstid! 3mnd!Det går ikkje an å behandle kunder slik!
Super service fra start til slutt da jeg var uheldig og skadet bilen min. God veiledning, og mer informasjon enn jeg forsto å spørre om, flott oppfølging underveis og fin avrunding av skadetilfellet mitt😇
De leverer raskt og tydelig. God service. Hyggelige folk, og gjør seg forstått. Er veldig godt fornøyd!👍
Veldig fornøyd med båt forsikringen, hadde innbrudd i min båt forrige sesong. Fremtind var rask med behandling av saken min, samt forsikrings oppgjøret
Op EUkontroll ble det avdekket problem med giren. Dette ble lagt fram bra, og forsikringsselskapet stilte opp med en gang.