Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjempe greit å raskt oppgjør.Saksbehandler hadde veldig god skjønn og forståelse,av mitt uhell.
Fikk god hjelp . Og ble forklart på en forståelig måte .
Når man «kommer i skade for» å bruke banker (les Fremtind) som forsikringsselskap - så fortjener man kanskje ikke bedre. Banker bør drive bankvirksomhet og la forsikringsselskap drive med det de kan - forsikring Jeg skjemmes av å være kunde - men må si opp LO-medlemskapet hvis jeg vil unngå forsikringen på innbo/løsøre - og flytte fra et sameie som bruker Fremtind som huseierselskap. Ingen av delene er aktuelle akkurat i øyeblikket - men jeg skjemmes av kundeforholdet
Fremtind bare forsøker å trekke fra erstatningen. De estimere alt slik de ønsker!
Fremtid benytter skjulte egenandeler ved å tvinge kunden til å benytte gavekort hos avtaleleverandører de selv har fått rabatter hos. Dersom oppgjøret tas ut i penger trekkes en utvidet egenandel tilsvarende rabatten Fremtind fikk hos sin avtaleleverandør på aktuelle vare.
Det gikk ikke mange dagene fra jeg kontaktet Fremtind til pengene var utbetalt. Jeg er meget fornøyd med Fremtind Forsikring.
Jeg opplever fremtind forsikring som et imøtekommende selskap som behandler skade sakene raskt og rettferdig, og begrunner godt hvorfor man ikke får dekket skade.