Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang tid for å få kontakt med kundebehandlere ifm skade. Skjerpings!!
Jeg er vanlivis langtidsferierende, dvs ca 20-25 uker, dvs jeg må i tillegg til reiseforsikringen som gjelder for 90 dager kjøpe tilleggsforsikring. Fremtid tar seg veldig godt betalt for den utvidede forsikringstiden, omtrent 6-700 kr pr uke.
Streite og hyggelige saksbehandlere. Oppgjøret etter en reisehendelse (kom ikke fram til destinasjon pga enormt snøfall i Alpene) kom raskt etter grei gjennomgang på telefonen.
Enkel rapportering av skade via nett. Rask tilbakemelding.
Pengene jeg fikk tilbake for forsikringssaken min var under laveste markedsverdi på produktet og under markedsverdien på partnerne deres. Jeg har spurt dem om årsaken til dette gjentatte ganger i korrespondansen min med dere, men de har bare ignorert henvendelsen min og avsluttet saken i første omgang, og svarer ikke på mailene mine etter det.
Jeg blir alltid møtt med forståelse, veldig hyggelige folk.
Fremtind forsikring tar raskt tak i saken og det blir rask behandling.