Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet brillene og fant de dessverr ikke. For å få erstatning må man kunne fremvise deler av brillene. Dermed oppfordrer Fremtind til at man skal jukse (levere inn deler av feks en gammel brille) Det blir jo helt feil og jeg får heller ta tapet på 10 K selv.
Flott service, enkelt å registrere skade og kjappe tilbakemeldinger.
Brukte 4 måneder på en skade, ga ikke en lyd ifra seg. Dette er den mest elendige servicen jeg noen gang har opplevd. Unngå dette selskapet. Eneste unnskyldningen de brukte er at ting dessverre tar tid.Kun beklagelser. Ble behandlet på en måte som du ikke behandler folk. Er derfor ikke å anbefale som selskap
Veldig fornøyd. Rask saksbehandling og raskt oppgjør. Anbefales
Saken ble håndtert uten at jeg var involvert- fet gikk som smurt
Ikke konkurransedyktig på pris. Skuffer over at LO favør ikke matcher andre store selskap.
Jeg er veldig fornøyd når det gjelde om ting, det er rask til å respons.