Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På Servicen deres som jeg er fornøyd eksempel forklaring
Gode kundebehandlere. Møtte stor forståelse da jeg måtte benytte meg av innboforsikringen.
Flinke ansatte. Litt treige med å behandle saken, men ble fort gjort opp etter en purre tlf. Hyggelige folk både på Mail og tlf.
Rask og korrekt behandling av min sak. Hyggelig og forståelsesfull telefonkontakt med saksbehandler.
Hjelpsom, effektiv og forståelsesfull. God service
Topp sørvis. Rask svar. Fikk svar jeg ikke likte, men topp sørvis.
Begynn med å lese alle unntakene i reiseforsikringen, de er mange! Måtte avbryte vårt London-opphold etter 1 dag da jeg ble akutt syk. Fikk avslag på refusjon av alle utlegg, da jeg ikke hadde kontaktet lege i London før hjemreise, for å få en bekreftelse på at jeg var syk nok til å få hjemreise. Kontaktet egen fastlege på morgenen før hjemreise, og fikk selvsagt legeerklæring på at hjemreise var nødvendig. Er det virkelig noen i Fremtind som tror at man ønsker hjemreise allerede etter 1 dag i London i stedet for retur etter de planlagte 4 dagene, uten at noe er riv ruskende galt. Nei, styr unna Fremtind, dette er kanskje det mest useriøse selskapet og reiseforsikringen jeg har vært borti.