Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig gode systemer for å registrere saker. God kundebehandling. Rask saksbehandling Jeg er også kunde i Gjensidige som har ekstremt mye dårligere nettside for å registrere saker, mange feil inne på registreringsskjemaet og mange automatiske svar som åpenbart ikke kommer fra mennesker.
Jeg føler at man blir tatt vare på av forsikringgsselskapet. De fleste av mine saker har blitt behandlet raskt og greit.
Har hatt gode opplevelser i forhold til behandling av saken min . Fått god veiledning og raske svar på Mail ang. spørsmål jeg har hatt.
Kan ikke si noe positivt eller negativt om forsikringen.
God kundebehandling. Ikke noe å bemerke. Sak ble ordnet innen kort tid.
Rask responstid.Enkelt som kunde å forholde seg til. Bilen på veien igjen etter noen dager.. Tommel opp👍
Alt i alt bra den tiden vi har vært kunder der og deriblant menneskene bak