Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever dårlig tilbakemelding og svart-hvit fortolkning over ting som de vedkjenner oppgjør omkring.
Kort tid i saks behandling og profesjonell mottakelse og tilbake melding i saken
Ble påkjørt på en parkeringsplass da bilen sto stille - frakt av bil og reparasjon samt oppgjøret gikk bra. Ønsket mer personlig oppfølging fra selskapet da jeg alltid måtte ta initiativ til å ringe inn, men veldig fornøyd med den digitale delen av skadeoppgjør og booking av leiebil gikk også fint.
Ok service. Litt kronglete for å få skaden godtatt. Måtte ha rørlegger til å bekrefte at det var vannlekasje- da kundebehandler ikke godtok at jeg sa det rant vann fra kjøkkentaket. Men når saked ble godtatt gikk det fort å få utbedret skaden.
Mener lekkasje av kjølevæske fra en varmepumpe 9 pr gammel må likestilles med vannlekkasje i hus og ikke skyld på at anlegget i huset er for gammelt. Det har ingen ting med varmepumpen å gjøre
God informasjon og service knyttet til skadesak og veldig rask saksbehandling.
Svindel er ikke med i reiseforsikringen deres. Brukte Master på samtlige betalinger, for ferie, bank uttak, absolutt alt. Alikevel får en det her i trynet når en blir svindlet. Jeg har bevisene på at jeg ble svindlet, alikevel bruker de "finspråket" i polisen sin for å slippe unna utbetaling. Jeg vil prøve å finne et selskap som har det her med i sin reiseforsikring.