Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevelsen min er jeg føler meg trygg med fremtind, imøtekommende og forståelse og tillitsfull saksbehandling og kjapt ferdigbehandling.
Ett familiemedlem fikk telefon ødelagt ved et uhell. Rapporterte inn dette til forsikringselskapet, fikk en kjapp gjennomgang via telefonsamtale. Samme dagen kom avklarende beskjed (som var positiv). Dagen etter en erstatning på konto.
Bruker lang tid på behandling av en reiseforsikring sak, 12 uker å hørte ikke noe før vi selv tok kontakt, skyldte på corona situasjonen, men om det var tilfelle var nok hele Norge kunder der, noe jeg tviler sterkt på. Selv som LO favør medlem har en ikke noen fordeler, så min anbefaling er og styre under både Fremtind Forsikring og LO favør.
Nå har jeg flyttet mine forsikringer ut av SPK1 og Fremtind. Misnøyd med både fremgangsmåte av saker og respons fra saksbehandler hvor vi er i Covid-19 krisetid som har det vanskelig.. Fremtind brukte 3 mnd å behandle en reise forsikring sak, hvor andre forskning trenger vare 3 uker for en lignende sak. Utrolig kjedelig!!
Rask og god forståelig hjelp og informasjon. Man får det man betaler for.
Veldig godt fornøyd med saksbehandling og saksbehandlingstid.
Seriøs, konkret og tilgjengelig. Bør bli raskere behandling tid.