Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at denne forsikringen fungerer bra for meg. Får hurtig svar på mail og utbetalingen er inne på konto etter få dager... Opplever praksisen hos veterinær forskjellig... Et sted betalte jeg ingen ting og de ordne alt. Hos en annen måtte jeg legge ut og så sende inn papirene selv , noe som kan bli ganske store summer... Men veldig fornøyd,forsikringen fungerer godt.
Har brukt selskapet i mange år. Vil etterhvert vurdere prisene.
Veldig greit å melde skade. Har vært kunde i 40 år Og har bare gode erfaringer med skader og oppgjør.
Rask behandling av sakene og rask utbetaling av pengene.. veldig fornøyd med forsikring.
Helt greit med det meste. Ikke helt fornøyd med dyreforsikringen.
Veldig fornøyd med alle oppgjør jeg har hatt, aldri vært problemer.Ryddige saksbehandlere
Hei. Denne saken har jeg en kommentar til. Jeg har brukt forsikringen to ganger i mitt liv, dette var andre, så konsekvensene så jeg ikke. Dette er min feil, men vil likevel kommentere eller råde dere litt. At jeg bruker forsikringen på en parkeringsskade som koster knapt 10.000 kr skal føre til bonustap fra 75 til 70% er en ting. Men dette fører i tillegg til en prisøkning på rundt 3000 kr hvert år i fem år. Da er jeg til saken: hadde dere tatt en tlf til meg (jeg er god kunde over mange år) og forklart konsekvensene her, så hadde jeg selvsagt betalt denne skaden selv. Jeg er helt klar over at dette er mitt ansvar men jeg er litt sur på dere likevel! Hilsen Gunnar L.