Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ba Fremtind endre til delkasko over telefon og de på callsenteret sa at de skulle gjøre det. Nå etter en måned så får jeg faktura for kasko. Det ente med nå har bestilt flytting av bilforsikringen til konkurentene.
Alt i alt god service. Rask tilbakemelding og greie svar.
Det er første gang eg kontakter selskapet, men svartid på telefon, behandling av skadesaken og til penger var på konto er det raskeste eg nokon gang har opplevd.
Ikke noe problemer ved skaden. Forsikkringen dekket det som trengtes med dårlig diesel påfylling på båten.
Du blir tvunget til å handle hos en utvalgt samarbeidspartner med Fremtind for å få fullt forsikringsoppgjør (minus egenandel). Velger du kontant oppgjør får du en lavere utbetaling. Gjorde et forsøk på å benytte "rabattavtalen" hos Fremtinds samarbeidspartner, men dette var for kronglete og vanskelig, så valget falt på å ta tapet med å velge kontant oppgjør.
Rask behandling, smertefritt for meg som kunde. Jeg er super fornøyd.
Det promoteres før du signerer, men motarbeides når du trenger noe. Styr unna.