Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget imøtekommende og profesjonelle kundebehandlere.
Jeg har en svært god opplevelse med behandling av min sak. Oppgjør etter besøk hos veterinær ble overført samme dag jeg sendte inn skjemaet. Veldig fornøyd👍
Legg merke spesielt til hva forsikringen ikke dekker. Definisjoner de brukes kan lett tolkes i deres favør.
Skulle fikse en skjerm på iPad, som de gledelig skulle dekke. Egenandelen ble på 2000kr. Kan fikse den selv for rundt 1500kr.
Her var alt ryddig og raskt. Strålende fornøyd. Anbefales.
To uker uten svar, alle dokumenter som ble opplastet er ikke online tilgjengelig og uten mulighet for meg til å se status online. Bare etter jeg sendte en reminder ble saken avvist med info at jeg tok for lang tid til å anmelde saken (1 dag etter saken oppstått) Jeg søker meg en andre forsikring.
Byttet forsikring til Fremtind når jeg skulle samle forsikringene mine. Fikk ødelagt telefonen min på den forrige forsikringen jeg hadde og fikk utbetalt neste dag etter å ha fylt ut skjema. Egenandel 500. Men i Fremtind så dekket ikke reiseforsikringen knust mobil. Så den måtte jeg ta på innboforsikringen. Den måtte da tas med til reperasjonssted for først å se om den kunne repareres. (2År gamme mobil). Vist ikke det gikk så skulle jeg få en tilsvarende mobil, ved først å betale egenandel på 2000Kr). Da kan en likegodt bare ta rep rekninga selv, om det er mulig å reparere. Bortkastet forsikring. Styr unna!