Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske tilbakemeldinger på innmeldt skade. Har fortsatt dialog med dem
Utrolig god service. Rask tilbakemelding , hyggelig tone i samtalen med den ansatte. Lett tilgjengelig og kort ventetid.
Veldig god og rask kundebehandling! Jeg føler meg godt ivaretatt.
Det var enkelt å melde inn skade og saken ble behandlet samme dag.
Husforsikring med lo favør. Hadde ulme brann i eneboligen , der alt i hovedetasjen og loft gikk tapt. På innboforsikringa skulle dem ha alders fradrag , men måtte spørre om ikke mer enn 75 prosent av innbo va gått tapt når alt i de to etasjene var tapt. Etter noen dager fikk vi medhold i klagen. Så valgte forsikringa å gi et kontant oppgjør , der trakk dem ca 10 prosent av oppgjøret , for dem vil få bedre priser enn oss. Men det va en rabatt vi ikke kunne benytte oss av. så vi måtte klage igjen. Denne gangen brukte vi advokat. Også denne klagen fikk vi medhold i. Så over til sluttoppgjøret , der tvinger taks mannen kontant oppgjør på ny kjøkkeninnredning, der får vi kun for kjøkken innredningen , ikke påslaget dem har avtalt med snekker firma, så det påslaget blir overført til oss. Påvise skadde på takrenna på forsiden av huset , og taks mannen godtar det. Er 14 dager etter på baksiden av huset å finn samme skaden der . Sir ikke i fra med det samme men når dem skal bytte på framsiden . Får ikke medhold hos taks mannen at den skaden på baksiden skyldes brann. Klager til selskapet, men får ikke medhold på noen av sakene. Prøver å ringe klagesaksbehandler , men det kunne vært ugjort. Han forholdt seg kun til taksmannen. Så no har jeg tegnet forsikringer i annet selskap.
Rask og fin saksbehandling. Jeg sendte skademelding, og det gikk under 24 timer til jeg fikk svar.
På ferie i utlandet hadde jeg leiebil… ble utsatt for hærverk på bilen og Fremtind tok saken på strak arm🤩👍for en service og kundeoppfølging