Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler ga oppgjør på feil sykkel uten å undersøke. Jeg Gjorde oppmerksom på dette , fikk nyttt oppgjør, men ingen unnskyldning.
Utrolig dårlig hjelp, du må ha kvittering på hver minste lille sak om du skal få hjelp. Bilder holder ikke.
Fantastisk forsikring og raskt oppgjør. Anbefales til alle
Totalt mangel av innsikt, skjønn og etikk i vurdering av saken. Videre 100% fokusert på krav mot forsikringstaker, uten samtidig å opplyse om muligheter/ krav forsikringsselskapet har inn mot forsikringstaker. I saken var de mest opptatt av å 100% slippe unna å hjelpe.
Rask, effektiv ekspedering både når uhellet er ute og i forkant med valg og utvidelse av forsikringene vi har i Fremtind gjennom LO Favør.
Veldig bra forsiktig, raske tilbakemeldinger når man lurer på noe, Veldig flinke til å følge opp saker. Anbefales
Blir ikke informert. Saken er ca. 2 år og 11 mnd. gammel. Jeg vant frem med anke i forbindelse med saken i Lagenemnda i Landbruksdirektoratet 1. Juli i år og ny takstmann så på skaden for mange uker siden. Hører ingenting fra dere, heller ikke om dokumenter (ny takst) som jeg er blitt lovet. Svært stressende situasjon!