Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
reise forsikringen svarte ikke til forventningene. mistet/tyveri av ear buddys på fly. Hadde fått dette igjen hvis jeg ikke hadde vært ærlig og sagt at de kanskje var mistet. Dette var topp reise forsikring verden over
Saken ble tatt imot at saksbehandler og deretter gikk alt på skinner helt til bilen var reparert. Ble ivaretatt fra første øyeblikk.
Fikk hurtig og god behandling. Det mener jeg er det aller viktigste.
Jeg fikk veldig rask behandling av min skadesak og utbetalingen kom raskt.
Kontaktet selskapet pr telefon, hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Etterspurte kvitteringer og bekreftelse ble scannet og sendt inn. Fikk bekreftelse og så oppgjør etter noen få dager. Meget fornøyd👍🙂
Min erfaring med fremtind er rask behandling og det samme gjelder oppfølging fra selskapet.
Jeg har ingen mening. Fordi jeg ikke har noen erfaring med forsikr.selsk. Derfor satte jeg vurderingen på «middels». Hvilket i praksis betyr «vet ikke». Hvis dere trenger hjelp til å utvikle relevante spørreskjemaer, så bare ta kontakt!!