Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var en rask saksbehandling. Likte at vi kunne velge mellom kontant oppgjør eller "litt mer" ved gavekort
Aggressive saksbehandlere ved skade, og som prøver å unndra seg ansvar.
Rask og fyllestgjørende behandling både i forbindelse med bilskader, innbrudd og skader ved lynnedslag! God kundebehandling, aldri noen vanskeligheter.
Faller du på sjøen og mister progressive briller/ solbriller så dekker ikke forsikringen din det!
Opplever at dere er tilgjengelig og har fått god hjelp de gangene jeg har hatt behov for å snakke med noen. Fint å ha den muligheten for å snakke med en saksbehandler.
Jeg er vGenerelt fornøyd fra forsikring selskap som jeg er kunde
Styr unna! Ansatte i Fremtind er der for å finne alle mulige måter for å unngå utbetaling eller å redusere utbetaling. De sier og skriver ting for å drøye ut saken i det lengste og de bare tar en avgjørelse i klagesaker uten å i det hele tatt snakke med kunden sin først. Som sagt, styr unna!