Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er skuffet og overhode ikke ikke fornøyd med dårlig vilkår hva reiseforsikringen dekker.
Har hatt noen saker som er blitt løst på en veldig god og ryddig måte. Fornøyd
De gangene jeg har hatt behov for å bruke forskiringen har Fremtind behandlet sakene raskt og oppgjørene har kommet umiddelbart
Var uten for uhell med bilen Ringte forsikringsselskapet og de ordnet med alt Reparasjon av bilen på verksted og leiebil Alt var ordnet på 1 uke
Smertefri saksbehandling, og pengene kom raskt inn på konto.
Det virker som Fremtind Forsikring tar kunden på alvor, og ønsker en løsning dette er iallefall min erfaring
Hadde en vann lekkasje på kjøkkenet , fikk en takst som var meget lav , og da mente Fremtid at jeg skulle ta hele jobben selv , dvs finne snekker rørlegger osv for å utbedre saken og hvis sumen kom over skade takst så skulle jeg sende inn bilag , så skulle de se på saken og EVENTUELT utbetale mellomlegget Ble tilsnakket av behandlere som jeg var et null (har bygget garsje + tillbygg på hus selv) , byttet selskap uken etter , etter at jeg forklarte skaden og saken , dette selskap sa at hvis kunden vil ha hjelp til å utbedre så ordner de det (kunde service er verd noen kr i mine øyne)