Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk vannskade fredag kveld. Det rant vann fra taket på stua inne. Ringte og fikk beskjed om å ta kontakt til uka. Tok over en måned før takstmann kom, måtte mase 3-4 ganger. Ba om å få en håndverker som kunne fikse, fikk utbetalt en sum i stedet uten noen mulighet til å velge.
Vilkårene for erstatning av el-sykler er under enhver kritikk. 20% fradrag av nypris allerede etter 3 år, og deretter 20% fradrag pr påbegynte år etter dette, er for dårlig! Dvs. at en 7 år gammel sykkel erstattes med 20% av nypris... At man får mindre erstatning ved å ta ut beløpet kontant i stedet for gavekort, er også til fordel for forsikringsselskapet og ikke forsikringstaker. En tungvint måte å få erstatningen på.
Helt greit til forrige mnd, da forsikringen plutselig hadde økt fra ca 567 til 757kr i mnd uten info fra fremtind. Dårlig kommunikasjon fra selkapet f Gjør at jeg bytter selskap.
Imøtekommende og rask behandling,itilfelle at skaden vedvarer må vi bare ta kontakt.
Har godt tid på og ta av seg skadeoppgjør. Fram til motparten tar tak i oppgjøret
Grundig takst mann som tok seg ordentlig tid. Oppgjøret kom overraskende fort og informasjonen underveis var upåklagelig
De beskrives som Norges beste innboforsikring . Opplevde det motsatte. Ved et uhell falt min datter med en stol og knuste peisovnsglasset. Det dekket de ikke. Heller ikke garderobeskapdører som knuser ved uhell. De sier det er fordi de sitter fast.. men de dekker en komfyr!!!!! En peisovn er helt løs , bare åndes den ut av røret og ta den vekk og dytte inn en ny inn i røret. Men for folk som leier en bolig dekker de porselen som vask, wc, glass i dører , vinduer etc??!!!!! Forstå det den som kan.