Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Høy egenandel for bytte ramme på pc. Måtte betale for back opp.
Min erfaring er at det er ingen hjelp å få når først skaden er oppstått. Saken blir kastet rundt mellom flere sakbehandlere og er ingen rød tråd i svarne som kommer. Og de sier de ikke kan svare på de kritiske spørsmål, noe som er jeg annser som uproffesjonelt. Å de kan ikke hjelpe pga det ikke er lønnsomt for dem.
Veldig fornøyd, aldri noe problem. Tross mange avbestillinger på reiser som skyldes en alvorlig sykdom.
Veldig god kundebehandling og rask avgjørelse. Anbefales til andre.
Midt oppi en vanskelig periode er det godt og trygt å få rask hjelp. Dere er bare helt fantastiske
Det var enkelt å melde inn skade og rask behandling
God og rask service. Lett å melde skadesaker. Oversiktlig.