Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har meldt om vannlekkasje på bad for flere år siden - takstmann kom, og konkluderte med "vannet kom fra dusjen". Det gjorde det ikke, men han hadde siste ordet, saken ble lukket, så hva kunne jeg gjøre.... Lekkasjen fortsatte (selv om jeg ikke brukte dette badet) og gikk nå ned i taket under, og jeg ble bedt om å selv finne ut av hvor den kom fra. Har nå brukt over 20 000 på å finne årsaken. Det viser seg at det er en vannledning som er i stykker, og lekkasjen er i alle fall stanset. Store skadet på huset og mye stress og ubehageligheter for meg! Dette kunne vært unngått om forsikringsselskapet hadde brukt en seriøs og kompetent takstmann i starten. Kommunikasjon med forsikringsselskapet har hele tiden gått utrolig tregt! Det tar uker og måneder å få svar på mail. Min opplevelse er bare frustrerende, vanskelig å fatte hvor lite seriøst en blir tatt som kunde.
Saksbehandler var ikke interessert i å snakke med kunde.
Rask og grei behandling. Har hatt flere forsikringssaker. Har alltid blitt møtt på en vennlig og positiv måte.
Utmerket rask saksbehandling. God kommunikasjon i hele prosessen.
Fremtind har for meg vært helt fabelaktige, ting har blitt ordnet på dagen. Svært hjelpsomme kundebehandlere som vet hva de snakker om og ingen uhyggelige overraskelser underveis. Lett og melde fra om skade og følge sakens gang.
Når uhellet er et faktum, og fortvilelsen penser deg litt ut av fatning, kan det være vanskelig å holde hode kaldt :) Det er da godt å vite at Fremtind har god dekning på sine innboforsikringer. I tillegg til dette var saksbehandlingstiden unnagjort samme dag. Hilsen super fornøyd kunde :)
Ett selskap med rask og god håntering ved uhell..Trivelige og forståfulle når man trenget hjelp.