Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gikk problemfritt, fra det og melde inn skadesak til at min telefon var reparert
Meget misfornøyd med behandlingen av total kunde gjennom lang tid.
Får meldt inn forsikring sak innen innbo, får avslag om at det kan di ikke hjelpe meg med da det tydeligvis går under husforsikring. Selv om jeg finner det under innboforsikring. Var også en sak på Verdal i avisen angående skadedyr, hvor kunde hadde oppdaget det var kommet rotter i kjelleren. Forsikringen mente at disse hadde vært der lenge, og derfor ikke kunne gå under "plutselig" oppdagelse... fult avslag..
Dere gjør det enkelt og lettvindt under en forsikring sak
Får tak i kundebehandler umiddelbart. Har fått svar på de spørsmålene jeg har stilt. Kan gjerne ønske meg noe billigere forsikringssum.
Enkelt å få utfylle skjema til forsikringen som skulle Føres ut
Fremtind er bra for meg og min familiane jeg kan ikke bytte på grunn av jeg liker mye