Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For dårlig oppfølging Ikke fått med alt som skal med Når du har en som skal være din representant og han slutter mener jeg at man burde få en ny person Har byttet forsikringselskapet Mvh jk
Synes forsikringene har blitt veldig dyre. Vurderer skifte
Raskt skadeoppgjør. God kommunikasjon både per mail og per telefon. Minus er lang ventetid ved forsøk på kontakt per telefon, men de ringer opp igjen.
Fikk sykkelen min stjålet og fylte ut anmeldelse og forsikrings papirene på kvelden og før jeg hadde fått morgen kaffen neste dag var saken behandlet, til tross for at det er bedritent å ha fått sykkelen min stjålet gjorde Fremtind saken bedre, man hører jo skrekk historier om andre forsikringsselskaper men dette var smertefritt. Jeg hadde ett problem som var dekket av forsikring og Fremtind løste det problemet.
Effektiv saksbehandling. Kaster ikke bort tiden unødvendig.
De ber mennesker som befinner seg i en krise situasjon om å gå til psykolog for å få en diagnose som psykisk ustabil før de er interresert i å bistå. Opplevde også at de på kundesenteret var fryktelig frekk og uhyggelig. Man ringer jo ikke forsikringen på gøy, så her har de en solid jobb å gjøre i forbedring. Fraråder på det sterkeste å benytte denne forsikringen. Den funker fint helt til du behøver hjelp!
Jeg var svært fornøyd hvordan dere løste saken så snart.