Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da jeg har hatt flere saker som avbestilling av reise på grunn av pandemi og annen akutt sykehus innleggelse har jeg bare møtt forståelse og hjelp. Siste sak var en naturskade ved min hytte. Førsteklasses service og behandling av meget dyktige saksbehandlere.
Alt er bra, men rekkverket var ikkje godt,det er lakt for 2o år siden .høgden var litt for lav
Hei. Hunden vår fikk diabetes og deretter grå stær. Jeg ringte Fremtind for å høre om de dekket operasjon for grå stær. De sa ja og jeg bestilte time hos veterinær for å utføre operasjonen som kom på ca. 32 000 kr. Dette ble gjort og papirene ble sendt inn til selskapet. Så brukte de 5 uker på svare og da var det et annet svar å få. Da hadde de plutselig snudd på det og sa nei til å dekke dette. Man kan si at jeg skulle sjekket dette i papirene men når jeg ringer inn å spesifikt spør om dette og de sier ja. Forventer jeg at de faktisk snakker sant. Etter å sendt inn klage og klage inn til finansklagenevna ble fremdeles nei siden jeg ikke hadde bevis på at de sa ja på telefonen. "Tydeligvis" blir telefonsamtaler slettet etter 4 uker. Pussig hvis dette hadde vært andre veien ville de nok hatt den samtalen for å bruke mot meg. Nei dette er for dårlig. Jeg ringte de andre forsikringsselskapene og de dekket grå stær operasjon. Så hvis du har forsikret dyret ditt der. BYTT!!
Synes saksgang kan være treg i forhold til andre. Dårlig at dere trekker av 20% på flyreise, og at kunde må søke flyselskap om refusjon på skatter og avgifter selv. Vet at andre betaler ut hele summen, bl.a. Gjensidige.
Elendige nettsider og kundeservice. Ikke verdt pengene polisen koster. (-og min polise betales av forbundet!)
Jeg er fornøyd med vår forsikring hos Fremtind forsikring
En stor lettelse og glede å bli tatt imot så fint!