Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig mange hyggelige mennesker jobber med forsikring
De avslutter skadesaken, før skaden er utbedret. Vanskelig å få en dialog med forsikringsselvskapet. 2 uker responstid pr. e-post. Enormt med ventetid. Vurder heller en forikring som har tid og mulighet til å følge opp skadesaker.
Forsikret via fagforeningen, tenker at vilkårene er ok. Det som er viktig er at kunder som er hos dere år etter år fortsetter og få gode betingelser. Sitter med en følelse av at dere prioriterer nye kunder fremfor de trofaste. Det blir isåfall feil.
Veldig hyggelig saksbehandler og rask saksbehandling.
Er veldig fornøyd med dem og de behandler saker veldig raskt 😊
Det er veldig rask saksbehandling. Medarbeider er veldig lett å ha med å gjøre.
Var uheldig og brakk benet på reise. Det ble en kostbar erfaring! Bytter forsikringsselskap!